R O M Â N I A
CONSILIUL JUDETEAN MURES
DIRECTIA GENERALA PENTRU
PROTECTIA DREPTURILOR COPILULUI
ASOCIATIA SF ELISABETA

CONVENTIE DE COLABORARE


I. PARTILE
1. CONSILIUL JUDETEAN MURES, reprezentat prin presedinte - Virag Gyorgy, secretar general- Ioan Toganel, director economic- Bartha Iosif, respectiv Directia Generala pentru Protectia Drepturilor Copilului Mures, reprezentata prin director general- Dombi Carol si director economic - Mezei Vasile,
2. Asociatia " Sfânta Elisabeta" cu sediul in Tirgu Mures, str. Milcovului nr.8, jud. Mures, reprezentata prin presedinte - Bako Bela Pal, preot calugar

II. OBIECTUL CONVENTIEI
Obiectul Conventiei il contituie cresterea, ingrijirea si educarea unui numar de 26 copii cu vârste cuprinse intre 3-13 ani in cadrul unui numar de 3 case de tip familial, situate in Tirgu Mures pe urmatoarele amplasamente: str. Libertatii nr.86, str. Milcovului nr.4 si str. Milcovului nr.8, inchiriate de Asociatia " Sfânta Elisabeta" Tirgu Mures. In conformitate cu Strategia guvernamentala privind restructurarea activitatii de protectie a copilului prin desfiintarea Centrelor de plasament, prin acest parteneriat se dezvolta servicii alternative de tip familial pentru copiii institutionalizati. De asemenea se atrag fonduri nonguvernamentale si se obtin economii din bugetul propriu.
III. OBLIGATIILE PARTILOR
Obligatiile Asociatiei " Sfânta Elisabeta":
- sa asigure spatii in Tg Mures pentru desfasurarea activitatii celor 3 case de tip familial;
- sa se preocupe de bunul mers al activitatilor care fac obiectul conventiei;
- sa se preocupe de obtinerea autorizatiilor necesare functionarii caselor;
- sa se preocupe de mobilarea si dotarea spatiului destinat activitatilor de crestere, ingrijire si educare a copiilor cuprinsi in program, conform cerintelor si standardelor legale in vigoare;
- sa asigure salariul unui administrator, 4 instructori de educatie, doi bucatari, un supraveghetor de noapte si un ingrijitor de curatenie, conform prevederilor legale;
- sa contribuie la cheltuielile materiale conform proiectului de buget anexat,
- sa suporte plata taxelor si impozitelor pentru cladiri si terenuri, in calitate de chirias;
- sa justifice fondurile alocate de DGPC, conform destinatiei prin rapoarte trimestrale si anuale;
- administratorul stabileste utilizarea fondurilor banesti in functie de necesitati si raspunde de buna desfasurare a activitatii caselor;
- sa participe la selectia si evaluarea situatiei copiilor impreuna cu DGPDC;
- sa aiba in vedere intocmirea si aplicarea unui plan de interventie personalizat pentru fiecare copil, beneficiar al programelor,
- sa mediatizeze parteneriatul in mass-media locala si nationala;
- sa prezinte, catre DGPDC rapoarte trimestriale privind evolutia copiilor beneficiari ai programului,
- sa contribuie cu voluntarii asociatiei la buna functionare a programului caselor familiale;
- sa monitorizeze impreuna cu DGPDC situatia familiei si copilului care beneficiaza de programul caselor,
- sa tina legatura permanenta cu familiile copiilor care beneficiaza de programul caselor, prin inlesnirea accesului parintilor si rudelor pâna la gradul al IV, inclusiv,
- sa tina evidenta vizitelor copiilor ocrotiti in cadrul caselor, conform Legii nr.47/1993,
- sa tina evidenta sponsorizarilor facute cu sarcina utilizarii in scopul intretinerii sau educarii copiilor si sa le raporteze DGPDC Mures

Obligatiile Directiei Generale pentru Protectia Drepturilor Copilului Mures:
- sa asigure salarizarea unui numar de 7 persoane - 5 instructori educatie si 2 supraveghetori de noapte;
- sa asigure cheltuielile materiale privind hrana copiilor in suma de 38.750.833 lei/luna,
- sa contribuie la plata integrala a cheltuielilor de intretinere ( gaz, energie electrica, apa) in limita sumei de 2.500.000 lei stabilita de comun acord,
- urmareste respectarea standardelor de protectie a copilului la aceste programe;
- urmareste modul in care sunt folosite fondurile alocate, cu respectarea destinatiei stabilite;
- urmareste selectia si evaluarea situatiei copiilor pe baza criteriilor stabilite impreuna cu administratorul programului;
- sa reevalueze trimestrial situatia psihosociala a fiecarui copil;
IV. DURATA CONVENTIEI, DISPOZITII SPECIALE:

Durata conventiei este de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire a acesteia in functie de rezultatele programului.
Plata contributiei din partea DGPDC Mures se va face lunar pe baza actelor justificative si a acceptarii acestora de catre DGPDC Mures.
Modificarea si completarea oricarei clauze a prezentei conventii de colaborare se poate face numai prin acordul comun al partilor, convenita in scris. Proiectul de buget face parte integranta din prezenta conventie si nu poate fi modificata unilateral.
Prezenta conventie inceteaza numai prin acordul comun al partilor sau la initiativa temeinic motivata a uneia din parti cu obligatia de notificare anterior incetarii cu minim 30 de zile calendaristice.
Incheiat astazi,_________________ in trei exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

Consiliul Judetean Mures Asociatia " Sf. Elisabeta"

Presedinte                                 Presedinte
Virag Gyorgy                              Bako Bela

Secretar general
Ioan Toganel

Director economic
Bartha Iosif


Directia Generala pentru Protectia Drepturilor Copilului Mures

Director general                         Director economic
Dombi Carol                               Mezei Vasile