R O M Â N I A
JUDETUL MURES
CONSILIUL JUDETEAN

HOTÃRÂREA NR. 9
din 20 ianuarie 2005
privind transmiterea dreptului de administrare asupra unor spatii din imobilul situat in Tg.Mures, str.Calarasilor nr.26-28, spatii ce au fost preluate din domeniul public al statului, in domeniul public judetean, conform H.G. nr.2344/2004


Consiliul Judetean Mures,
Analizând Expunerea de motive nr.418/14. 01. 2005 a Directiei Buget-Finante si Asistenta Economica,
Având in vedere prevederile H.G. nr.2344/2004 privind trecerea unor bunuri din domeniul public sau privat al statului si din administrarea Ministerului Administratiei si Internelor in domeniul public al unitatilor administrativ-teritoriale si in administrarea Consiliului General al Municipiului Bucuresti, a consiliilor judetene sau locale,
In conformitate cu prevederile art.125 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala si art.12 din Legea nr.213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia,
In temeiul prevederilor art.109 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala,

h o t a r a s t e :

Art. 1. (1) Se aproba transmiterea dreptului de administrare asupra spatiilor din imobilul situat in Tg.Mures, str.Calarasilor nr.26-28, spatii ce au fost preluate din domeniul public al statului, in domeniul public judetean, conform H.G. nr.2344/2004, catre Serviciul Public Comunitar Judetean de Evidenta a Persoanelor si catre Consiliul Local Tg.Mures pentru organizarea serviciului public comunitar local de evidenta a persoanelor.
(2) Spatiile transmise in administrare se constituie din 26 de camere, care se repartizeaza astfel: 3 camere pentru Serviciul Public Comunitar Judetean de Evidenta a Persoanelor si 23 camere pentru Consiliul Local Tg.Mures.
(3) Datele de identificare a spatiilor repartizate sunt prezentate in anexa ce face parte integranta din prezenta hotarâre.
(4) Dreptul de administrare asupra spatiilor mentionate la alin.1 si 2 se acorda Consiliului Local Tirgu Mures pe o perioada de 1 an, cu posibilitatea de prelungire printr-o hotarâre a Consiliului Judetean. Spatiile transmise in administrare se pot folosi numai pentru activitatea desfasurata de serviciul public comunitar de evidenta a persoanei.
Art.2. Inventarul bunurilor mobile (mijloace fixe si obiecte de inventar) aferent spatiilor transmise spre administrare se va transfera prin dispozitie a presedintelui Consiliului Judetean catre Serviciul Public Comunitar Judetean de Evidenta a Persoanelor, respectiv catre Consiliul Local Tg.Mures.
Art.3. De indeplinirea prezentei hotarâri raspunde Directia Buget-Finante si Asistenta Economica.
Art.4. Prezenta hotarâre se comunica: Directiei Buget-Finante si Asistenta Economica, Serviciului Public Comunitar Judetean de Evidenta a Persoanelor, primarului municipiului Tg.Mures si Inspectoratului General al Politiei Române Mures.

 

PRESEDINTE
Lokodi Edita Emöke
  Contrasemneaza
SECRETAR GENERAL
Toganel Ioan

 


ROMÂNIA
JUDETUL MURES
CONSILIUL JUDETEAN
Directia Buget-Finante si
Asistenta Economica
Nr. 418/14. 01. 2005


EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotarâre privind transmiterea dreptului de administrare asupra unor spatii din imobilul situat in Tg.Mures, str.Calarasilor nr.26-28, spatii ce au fost preluate din domeniul public al statului, in domeniul public judetean, conform H.G. nr.2344/2004


O.G. nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, modificata si completata prin O.U.G. nr.50/2004 si Legea de aprobare a Ordonantei nr.372/2002 prevede infiintarea in subordinea consiliilor locale si a consiliilor judetene de servicii publice comunitare de evidenta a persoanelor, prin reorganizarea compartimentului de stare civila din aparatul propriu al consiliilor locale si judetene, precum si a formatiunilor locale de evidenta a populatiei si a formatiunilor teritoriale de evidenta informatizata a persoanei, din subordinea Ministerului Administratiei si Internelor.
In acest scop, prin H.G.nr.2344/2004 privind trecerea unor bunuri din domeniul public sau privat al statului si din administrarea Ministerului Administratiei si Internelor in domeniul public al unitatilor administrativ-teritoriale si in administrarea Consiliului General al Municipiului Bucuresti, a consiliilor judetene sau locale, s-a trecut din proprietatea statului si administrarea Ministerului Administratiei si Internelor in proprietatea publica a judetului Mures si administrarea Consiliului Judetean, o parte din imobilul situat in Tg.Mures, str.Calarasilor nr.26-28, respectiv 26 camere in suprafata de 456,38 mp, reprezentând 24,8% din suprafata utila a intregii cladiri.
Având in vedere constituirea Serviciului Public Judetean Comunitar de Evidenta a Persoanelor, serviciu cu personalitate juridica organizat in subordinea Consiliului Judetean, in conformitate cu prevederile Legii nr.213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, se impune transmiterea in administrare a spatiilor ce urmeaza sa fie ocupate de personalul acesteia, respectiv 3 camere la etajul III, in suprafata de 59,04 mp.
Pe de alta parte, intrucât la nivelul municipiului se constituie un serviciu comunitar de evidenta a persoanei, ce va functiona in acelasi imobil, se transmite in administrare Consiliului Local Tg.Mures un numar de 23 camere, in suprafata de 397,34 mp.
In ceea ce priveste bunurile mobile (mijloace fixe si obiecte de inventar), aferente spatiilor ce se transmit in administrare, acestea vor fi transferate Serviciului Public Comunitar Judetean de Evidenta a Persoanei, respectiv Consiliului Local Tg.Mures, prin dispozitie a presedintelui Consiliului Judetean.
Având in vedere motivele prezentate mai sus, se propune adoptarea proiectului de hotarâre alaturat.

 

DIRECTOR,
Bartha Iosif

 

VÃZUT,
VICEPRESEDINTE
Emil Groza