R O M Â N I A
JUDETUL MURES
CONSILIUL JUDETEAN
HOTÃRÂREA NR. 9
din 20 ianuarie 2005
privind transmiterea dreptului de administrare asupra unor spatii din
imobilul situat in Tg.Mures, str.Calarasilor
nr.26-28, spatii ce au fost preluate din domeniul public al statului,
in domeniul public judetean, conform H.G. nr.2344/2004
Consiliul Judetean Mures,
Analizând Expunerea de motive nr.418/14. 01. 2005
a Directiei Buget-Finante si Asistenta Economica,
Având in vedere prevederile H.G. nr.2344/2004 privind trecerea
unor bunuri din domeniul public sau privat al statului si din administrarea
Ministerului Administratiei si Internelor in domeniul public
al unitatilor administrativ-teritoriale si in administrarea
Consiliului General al Municipiului Bucuresti, a consiliilor judetene
sau locale,
In conformitate cu prevederile art.125 din Legea nr.215/2001 privind
administratia publica locala si art.12 din Legea
nr.213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al
acesteia,
In temeiul prevederilor art.109 din Legea nr.215/2001 privind administratia
publica locala,
h o t a r a s t e :
Art. 1. (1) Se aproba transmiterea
dreptului de administrare asupra spatiilor din imobilul situat in
Tg.Mures, str.Calarasilor nr.26-28, spatii ce
au fost preluate din domeniul public al statului, in domeniul public
judetean, conform H.G. nr.2344/2004, catre Serviciul Public Comunitar
Judetean de Evidenta a Persoanelor si catre
Consiliul Local Tg.Mures pentru organizarea serviciului public comunitar
local de evidenta a persoanelor.
(2) Spatiile transmise in administrare se constituie din 26 de
camere, care se repartizeaza astfel: 3 camere pentru Serviciul Public
Comunitar Judetean de Evidenta a Persoanelor si 23
camere pentru Consiliul Local Tg.Mures.
(3) Datele de identificare a spatiilor repartizate sunt prezentate in anexa
ce face parte integranta din prezenta hotarâre.
(4) Dreptul de administrare asupra spatiilor mentionate la alin.1
si 2 se acorda Consiliului Local Tirgu Mures pe o perioada
de 1 an, cu posibilitatea de prelungire printr-o hotarâre a Consiliului
Judetean. Spatiile transmise in administrare se pot folosi
numai pentru activitatea desfasurata de serviciul public
comunitar de evidenta a persoanei.
Art.2. Inventarul bunurilor mobile (mijloace
fixe si obiecte de inventar) aferent spatiilor transmise spre administrare
se va transfera prin dispozitie a presedintelui Consiliului Judetean
catre Serviciul Public Comunitar Judetean de Evidenta
a Persoanelor, respectiv catre Consiliul Local Tg.Mures.
Art.3. De indeplinirea prezentei hotarâri
raspunde Directia Buget-Finante si Asistenta
Economica.
Art.4. Prezenta hotarâre se
comunica: Directiei Buget-Finante si Asistenta
Economica, Serviciului Public Comunitar Judetean de Evidenta
a Persoanelor, primarului municipiului Tg.Mures si Inspectoratului
General al Politiei Române Mures.
PRESEDINTE Lokodi Edita Emöke |
Contrasemneaza SECRETAR GENERAL Toganel Ioan |
ROMÂNIA
JUDETUL MURES
CONSILIUL JUDETEAN
Directia Buget-Finante si
Asistenta Economica
Nr. 418/14. 01. 2005
EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotarâre privind transmiterea dreptului de administrare
asupra unor spatii din imobilul situat in Tg.Mures, str.Calarasilor
nr.26-28, spatii ce au fost preluate din domeniul public al statului,
in domeniul public judetean, conform H.G. nr.2344/2004
O.G. nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea
serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, modificata
si completata prin O.U.G. nr.50/2004 si Legea de aprobare
a Ordonantei nr.372/2002 prevede infiintarea in subordinea
consiliilor locale si a consiliilor judetene de servicii publice
comunitare de evidenta a persoanelor, prin reorganizarea compartimentului
de stare civila din aparatul propriu al consiliilor locale si
judetene, precum si a formatiunilor locale de evidenta
a populatiei si a formatiunilor teritoriale de evidenta
informatizata a persoanei, din subordinea Ministerului Administratiei
si Internelor.
In acest scop, prin H.G.nr.2344/2004 privind trecerea unor bunuri din
domeniul public sau privat al statului si din administrarea Ministerului
Administratiei si Internelor in domeniul public al unitatilor
administrativ-teritoriale si in administrarea Consiliului General
al Municipiului Bucuresti, a consiliilor judetene sau locale, s-a
trecut din proprietatea statului si administrarea Ministerului Administratiei
si Internelor in proprietatea publica a judetului
Mures si administrarea Consiliului Judetean, o parte din imobilul
situat in Tg.Mures, str.Calarasilor nr.26-28,
respectiv 26 camere in suprafata de 456,38 mp, reprezentând
24,8% din suprafata utila a intregii cladiri.
Având in vedere constituirea Serviciului Public Judetean
Comunitar de Evidenta a Persoanelor, serviciu cu personalitate
juridica organizat in subordinea Consiliului Judetean,
in conformitate cu prevederile Legii nr.213/1998 privind proprietatea
publica si regimul juridic al acesteia, se impune transmiterea
in administrare a spatiilor ce urmeaza sa fie ocupate
de personalul acesteia, respectiv 3 camere la etajul III, in suprafata
de 59,04 mp.
Pe de alta parte, intrucât la nivelul municipiului se constituie
un serviciu comunitar de evidenta a persoanei, ce va functiona
in acelasi imobil, se transmite in administrare Consiliului
Local Tg.Mures un numar de 23 camere, in suprafata
de 397,34 mp.
In ceea ce priveste bunurile mobile (mijloace fixe si obiecte
de inventar), aferente spatiilor ce se transmit in administrare,
acestea vor fi transferate Serviciului Public Comunitar Judetean de
Evidenta a Persoanei, respectiv Consiliului Local Tg.Mures,
prin dispozitie a presedintelui Consiliului Judetean.
Având in vedere motivele prezentate mai sus, se propune adoptarea
proiectului de hotarâre alaturat.
DIRECTOR, |
VÃZUT, |