R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN

HOTĂRÂREA NR. 126
din 29 septembrie 2005
privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș


Consiliul Județean Mureș,
Văzând Expunerea de motive nr.11267 din 21 septembrie 2005 a Serviciului Resurse Umane și Consilieri Președinte, prin care se propune spre aprobare Regulamentul de Organizare și Funcționare al aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș, precum și avizele comisiilor de specialitate,
Având în vedere Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr. 34 din 7 aprilie 2005 de aprobarea organigramei și statului de funcții pentru aparatul propriu al Consiliului Județean Mureș
În temeiul art.104 alin.(1), litera "b" și art.109 alin.(1) din Legea administrației publice locale nr.215/2001,

hotărăște:

Art.1. Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș, în forma și conținutul prevăzut în anexa, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu data prezentei, se abrogă Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.7 din 29 ianuarie 2004, prin care a fost aprobat Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș.
Art.3. Prevederile prezentului regulament vor fi aduse la cunoștința personalului din aparatul propriu de specialitate al Consiliului Județean Mureș, prin grija secretarului general al județului, a directorilor executivi ai direcțiilor de specialitate și a șefilor de servicii.
Art.4. De ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri răspunde Serviciul Resurse Umane, Consilieri Președinte din aparatul propriu al Consiliului Județean Mureș.

 

PREȘEDINTE
Lokodi Edita Emöke
  Contrasemnează
p.SECRETAR GENERAL
Viorel Iosib
Director executiv

 


ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Nr. 11267 din 21.09.2005
Dosar IV/2

EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș

Prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr. 7 din 29 ianuarie 2004, a fost aprobat Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș. Ulterior acestei date, în atribuțiile aparatului propriu au intervenit multiple schimbări.
Astfel, Serviciului Dezvoltare Regională, Integrare Europeană și Programe Prognoză s-a reorganizat la nivel de direcție prin înființarea unor posturi noi cu atribuții în domeniul elaborării strategiilor și programelor de dezvoltare economico-socială ale județului, corelarea cu programele regionale specifice, accesarea de surse de finanțare, urmărirea modului de implementare a proiectelor și acordarea de asistență autorităților locale care nu dispun de personal specializat. În cadrul acestei direcții funcționează și o structură de turism care are în vedere elaborarea unei strategii de dezvoltare a turismului, corelate cu inițiativele naționale, activitate ce poate să dea șanse noi în dezvoltarea județului nostru.
De asemenea, Direcția Economică urmează să accentueze activitatea de analiză, asistență economică și monitorizare consilii locale printr-un compartiment specializat, coordonat de directorul executiv.
Din ianuarie 2004, până în prezent, obiectivele prioritare ale autorității sunt mult mai complexe, impuse de continuarea și accelerarea procesului de reformă al administrației publice locale și de realizarea procesului de integrare europeană.
Având în vedere cele de mai sus, se supune spre dezbatere și analiză proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș.

PREȘEDINTE,
Lokodi Edita Emoke