R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
HOTĂRÂREA NR. 83
din 27 iulie 2006
privind modificarea statului de funcții al aparatului propriu al Consiliului
Județean Mureș
Consiliul Județean Mureș,
Având în vedere Expunerea de motive nr. 8395 /27.06.2006
a Serviciului Resurse Umane, Consilieri Președinte privind modificarea statului
de funcții al aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș,
În conformitate cu prevederile Legii nr.188/1999, privind Statutul funcționarilor
publici republicată, ale Legii nr. 251/2006 pentru modificarea și completarea
Legii nr.188/1999, privind Statutul funcționarilor publici, ale Ordonanței
Guvernului nr. 2/2006 privind reglementarea drepturilor salariale și a altor
drepturi ale funcționarilor publici, pentru anul 2006, precum și ale Ordonanței
Guvernului nr. 3/ 2006, privind creșterile salariale ce se vor acorda în anul
2006 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului
nr. 24/2000, privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul
contractual din sectorul bugetar,
În temeiul prevederilor art. 104 alin.(2) lit."c" și art.109 din
Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală,
hotărăște :
Art.1. Se aprobă modificarea statului
de funcții al aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș, conform anexei
alăturate, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei
hotărâri se însărcinează Serviciul Resurse Umane, Consilieri Președinte și
Direcția Economică.
PREȘEDINTE Lokodi Edita Emőke |
Contrasemnează SECRETAR Ioan Togănel |
ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Serviciul Resurse Umane,
Consilieri Președinte
Nr. 8395 /27.06.2006
Dosar II B/2
EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind modificarea statului de funcții al aparatului
propriu al Consiliului Județean Mureș
Față de statul de funcții al aparatului propriu,
aprobat de către Consiliul Județean Mureș prin hotărârea nr. 34 din 7 aprilie
2005 în Anexa 2, modificată în data de 27 octombrie 2005 prin hotărârea nr.
136, propunem următoarele modificări:
- cuprinderea persoanei numite în funcția publică de secretar general în categoria
funcționarilor publici de conducere și schimbarea funcției de secretar general
din statul de funcții, în funcția publică de secretar al unității administrativ
- teritoriale, ca urmare a modificării clasificării funcțiilor publice, prin
Legea nr. 251/4 iulie 2006, pentru modificarea și completarea Legii nr.188/1999,
privind Statutul funcționarilor publici;
- transformarea a două funcții publice de execuție de consilier debutant în
funcții publice de consilier grad asistent, treapta 3, ca urmare a finalizării
perioadei de stagiu a doi funcționari publici, din cadrul Serviciului Buget,
Finanțe și Venituri, respectiv din Serviciul Investiții. Ordonanța nr. 2/
2006, privind reglementarea drepturilor salariale și a altor drepturi ale
funcționarilor publici pentru anul 2006, la art. 9 (1), precizează faptul
că promovarea persoanelor încadrate în funcția de debutant se face prin transformarea
postului pe care acestea sunt încadrate, cu obligația instituției de a comunica
Agenției Naționale a Funcționarilor Publici modificările respective, în termenul
legal;
- transformarea unei funcții publice de execuție de consilier, din cadrul
Compartimentului Relații Externe și Mass Media în funcție specifică de manager
public, în baza prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 56/2004
privind crearea statutului special al funcționarului public denumit manager
public, aprobată prin Legea nr. 452/2004, cu avizul favorabil al Agenției
Naționale a Funcționarilor Publici;
- transformarea unei funcții de execuție de referent treapta I A cu studii
medii, în regim contractual de la Compartimentul Baza de Date și Asigurarea
Calității, în referent treapta I A, cu studii superioare de scurtă durată,
ca urmare a absolvirii studiilor universitare de către titularul postului.
Prevederile art. 8 din Ordonanța Guvernului nr. 3 din 12 ianuarie 2006, privind
creșterile salariale ce se vor acorda în anul 2006 personalului bugetar salarizat
potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 24/2000, privind sistemul
de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul
bugetar, reglementează încadrarea absolvenților învățământului superior, la
gradul profesional corespunzător studiilor absolvite;
- transformarea unui post de șofer III în post de îngrijitor I, la Direcția
Economică - Serviciul Administrativ, Gospodărire, pentru imobilul de la Week
End, situat în Târgu Mureș, str. Plutelor nr. 2.
Văzând cele de mai sus, propunem aprobarea proiectului de hotărâre și anexa
privind modificarea statului de funcții pentru aparatul propriu al Consiliului
Județean Mureș.
Șef serviciu, |
VĂZUT |