R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN

HOTĂRÂREA NR. 136
din 20 decembrie 2007
privind modificarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Ansamblului Artistic Profesionist "Mureșul"

Consiliul Județean Mureș,
Analizând Expunerea de motive nr. 17447/19.12.2007, a Direcției Economice,
Având în vedere prevederile articolului nr.25 din Regulamentul de Organizare și Funcționare a Ansamblului Artistic Profesionist "Mureșul", aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean nr.22/22.02.2007,
Ținând cont de prevederile OUG nr.109/2005 privind transporturile rutiere, aprobată cu modificări prin Legea nr.102/25.04.2006, precum și prevederile Ordinului ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului nr.1892/17.10.2006, pentru aprobarea Normelor privind efectuarea transporturilor rutiere și a activităților conexe acestora,
În temeiul Dispoziției nr.253/20.XI.2007 a președintelui Consiliului Județean Mureș, ale prevederilor art.91 alin.(1), lit.d) și art.97 din Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală, republicată,

hotărăște:

Art.1. Se modifică și se completează Regulamentul de organizare și funcționare a Ansamblului Artistic Profesionist "Mureșul", aprobat prin H.C.J. nr.22/22.02.2007, prin introducerea la articolul 12 din Cap.II. Scopul și obiectul de activitate, a următorului alineat: " Ansamblul Artistic Profesionist Mureșul poate efectua transport rutier de persoane, în cont propriu. "
Art.2. De îndeplinirea prevederilor prezentei hotărâri răspunde directorul Ansamblului Artistic Profesionist "Mureșul"
Art.3. Prezenta hotărâre se comunică Direcției Economice și Ansamblului Artistic Profesionist "Mureșul".

 

VICEPREȘEDINTE
Alexandru Petru Frătean
  Contrasemnează
SECRETAR
Ioan Togănel

 


ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Direcția Economică
Nr.17447/19.12.2007

EXPUNERE DE MOTIVE
privind modificarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Ansamblului Artistic Profesionist " Mureșul"

Regulamentul de organizare și funcționare a Ansamblului Artistic Profesionist " Mureșul", a fost actualizat în conformitate cu prevederile OG nr. 21/31 ianuarie 2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic și aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean nr.22/22 februarie 2007.
În prezent, instituția solicită o modificare a Regulamentului , în sensul cuprinderii în Cap.II-Scopul și obiectul de activitate, a posibilității ca instituția să efectueze transport de persoane , cu mijloc propriu de transport, pentru deplasarea angajaților instituției la diferite evenimente artistice - spectacole, festivaluri.
Modificarea și completarea Regulamentului se impune, ca urmare a achiziționării de către Ansamblu a unui autocar, pentru utilizarea căruia este necesară obținerea certificatului de transport în cont propriu, eliberat de Autoritatea Rutieră Română, conform legislației specifice.(Ordinul ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului nr.1892/17.10.2006 , pentru aprobarea Normelor privind efectuarea transporturilor rutiere și a activităților conexe acestora)
În acest sens, Regulamentul de organizare și funcționare este unul din documentele solicitate la depunerea dosarului pentru obținerea certificatului de transport, din care trebuie să rezulte că instituția solicitantă are în obiectul de activitate, ca activitate secundară, transportul rutier.
Având în vedere motivele prezentate mai sus, se propune aprobarea proiectului de hotărâre alăturat.

 

Director Executiv,
Bartha Iosif

 

Văzut,
VICEPREȘEDINTE
Emil Groza