R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
HOTĂRÂREA NR. 63
din 24 aprilie 2008
privind aprobarea activităților cu care va fi implicat Consiliul Județean
Mureș în managementul și implementarea proiectului "Achiziționare echipamente
specifice pentru îmbunătățirea capacității și calității sistemului de intervenție
în situații de urgență și pentru acordarea asistenței medicale de urgență
și a primului ajutor calificat, în Regiunea 7 Centru" și a cheltuielilor
județului Mureș legate de proiect
Consiliul Județean Mureș,
Văzând Expunerea de motive
nr. 5.736 din 16.04.2008 a Serviciului Dezvoltare Regională, precum și avizele
comisiilor de specialitate,
În conformitate cu prevederile cuprinse în Secțiunea II.3 din Ghidul solicitantului
pentru Axa prioritară 3 a POR 2007-2013 - "Îmbunătățirea infrastructurii
sociale", Domeniul de intervenție 3.3 - "Îmbunătățirea dotării cu
echipamente a bazelor operaționale pentru intervenții în situații de urgență",
În temeiul art. 91 alin. (5) lit. a) pct. 8 și al art. 97 din Legea nr. 215
/ 2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările
și completările ulterioare,
hotărăște:
Art. 1. Se aprobă activitățile cu care
va fi implicat Consiliul Județean Mureș în managementul și implementarea proiectului
"Achiziționare echipamente specifice pentru îmbunătățirea capacității
și calității sistemului de intervenție în situații de urgență și pentru acordarea
asistenței medicale de urgență și a primului ajutor calificat, în Regiunea
7 Centru" (denumit în continuare Proiect) conform Cererii de finanțare
cuprinsă în anexa nr. 1,
care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Se aprobă suportarea de către Consiliul
Județean Mureș a sumei de 119.438,67 lei, reprezentând contribuția proprie
de 16,67% din procentul de 2% din valoarea cheltuielilor eligibile ale Proiectului.
Art. 3. Se aprobă suportarea de către Consiliul
Județean Mureș a sumei de 2.666,66 lei, reprezentând contribuția proprie de
1/6-a parte din valoarea cheltuielilor neeligibile ale Proiectului, precum
și a TVA-ului aferent cheltuielilor neeligibile precum și a oricăror costuri
suplimentare care pot surveni în perioada implementării Proiectului.
Art. 4. Se aprobă contribuția de 1.135.174,00
lei pentru suportarea TVA-ului aferent cheltuielilor eligibile ale proiectului,
cu recuperarea acestuia de la bugetul de stat.
Art. 5. Se aprobă asigurarea a de către
Consiliul Județean Mureș a resurselor financiare necesare implementării optime
a Proiectului în condițiile rambursării/decontării ulterioare a cheltuielilor
din instrumente structurale.
Art. 6. Utilizatorii finali ai echipamentelor
achiziționate în cadrul Proiectului sunt inspectoratele județene pentru situații
de urgență din Regiunea 7 Centru, indicate în anexa
nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 7. Transferul echipamentelor achiziționate
prin intermediul Proiectului se va realiza printr-un contract de comodat,
încheiat între Asociația de Dezvoltare Intercomunitară "Centrul Transilvaniei"
și fiecare utilizator final.
Art. 8. De ducerea la îndeplinire a prezentei
hotărâri răspunde Direcția Dezvoltare Regională, Implementare Proiecte, Direcția
Economică și Compartimentul Cancelarie.
PREȘEDINTE Lokodi Edita Emöke |
Contrasemnează SECRETAR Ioan Togănel |