R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
HOTĂRÂREA NR. 79
din 29 mai 2008
privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului
de specialitate al Consiliului Județean Mureș
Consiliul Județean Mureș,
Văzând Expunerea de motive nr.7409 din 22 mai 2008 a Serviciului
Resurse Umane, Consilieri Președinte, prin care se propune spre aprobare Regulamentul
de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Consiliului
Județean Mureș,precum și avizele comisiilor de specialitate,
Având în vedere Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr. 100/27 septembrie
2007 și respectiv Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.45/27 martie 2008
de modificare a organigramei și statului de funcții pentru aparatul de specialitate
al Consiliului Județean Mureș
În temeiul art.91 alin.(1), lit. "a" și alin.(2), lit."c"
și art.97 din Legea administrației publice locale nr.215/2001, republicată,
hotărăște:
Art.1. Se aprobă Regulamentul de organizare
și funcționare al aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș,
în forma și conținutul prevăzut în anexa,
care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu data prezentei, se abrogă Hotărârea
Consiliului Județean Mureș nr.126 din 29 septembrie 2005, privind aprobarea
Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului propriu al Consiliului
Județean Mureș.
Art.3. Prevederile prezentului regulament
vor fi aduse la cunoștința personalului din aparatul propriu de specialitate
al Consiliului Județean Mureș, prin grija secretarului județului, a directorilor
executivi ai direcțiilor de specialitate și a șefilor de servicii.
Art.4. De ducerea la îndeplinire a prezentei
hotărâri răspunde Serviciul Resurse Umane, Consilieri Președinte din aparatul
de specialitate al Consiliului Județean Mureș.
PREȘEDINTE Lokodi Edita Emöke |
Contrasemnează SECRETAR Ioan Togănel |
ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Nr. 7409 din 22 mai 2008
Dosar IV/2
EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și
funcționare al aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș
Prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr. 129 din 29 septembrie 2005,
a fost aprobat Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului propriu
al Consiliului Județean Mureș. Ulterior acestei date, în atribuțiile aparatului
propriu au intervenit unele schimbări, în mare parte datorate modificărilor
legislative dar și în scopul eficientizării activității instituției.
Astfel, s-a constituit un compartiment specializat în atribuirea contractelor
de achiziții publice în conformitatea cu prevederile Ordonanței de Urgență
a Guvernului nr.34/2006. De asemenea în aplicarea prevederile Ordonanței de
Urgență a Guvernului nr.195/20005, aprobată prin Legea nr.265/2006 privind
protecția mediului a fost înființat Compartimentul Protecția Mediului.
În cadrul Serviciului Avizare, Autorizare, Control - Instituția Arhitectului
Șef a fost înființat Compartimentul Situații de Urgență iar la Direcția Economică,
pentru îndeplinirea sarcinilor specifice, a fost înființată "Autoritatea
Județeană de Autorizare pentru Serviciile de Transport Public Local".
Toate aceste modificări intervenite pe parcurs impun o actualizare a Regulamentului
de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Consiliului
Județean Mureș. Având în vedere cele de mai sus, se supune spre dezbatere
și analiză proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare
și funcționare a aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș.
PREȘEDINTE,
Lokodi Edita Emoke