R O M Â N I A
JUDEŢUL MUREŞ
CONSILIUL JUDEŢEAN
HOTĂRÂREA NR. 8
din 28 ianuarie 2010
pentru modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean Mureş nr.152/29 oct.2009
privind aprobarea comisiilor pentru evaluarea managerilor instituţiilor publice
de cultură aflate sub autoritatea Consiliului Judeţean Mureş
Consiliul Judeţean Mureş,
Având în vedere Expunerea de motive nr.1111/22.I.2010 a
Direcţiei Economice, adresa cu nr.129/ 05.01.2010 a domnului Moraru Cornel,
prevederile art.38, alin. (1) şi (3) din OUG nr. 189/2008 privind managementul
instituţiilor publice de cultură, cu modificări, aprobată prin Legea 269/
2009, precum şi avizul comisiilor de specialitate,
În temeiul art.97, alin.(1) din Legea administraţiei publice locale nr.215/2001,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
hotărăşte:
Art.1. Se modifică componenţa Comisiei
pentru evaluarea performanţelor manageriale ale directorilor instituţiilor
de cultură - Redacţiile revistelor "Vatra" şi "Látó,"
aflate în subordinea Consiliului Judeţean Mureş, aprobată prin Hotărârea Consiliului
Judeţean Mureş nr.152/29 octombrie 2009 privind aprobarea comisiilor pentru
evaluarea managerilor instituţiilor publice de cultură aflate sub autoritatea
Consiliului Judeţean Mureş, prin înlocuirea domnului Cornel Moraru, profesor
univ. dr. la Universitatea "Petru Maior" din Tîrgu-Mureş cu domnul
Alexandru Cistelecan, prof.univ. dr. la Universitatea "Petru Maior."
Art.2. Se completează comisia de secretariat
cu doamna Mihaela Iordache, consilier în cadrul Direcţiei Economice - Compartiment
Patrimoniu şi Servicii Publice, Consiliul Judeţean Mureş.
Art.3. Prezenta hotărâre modifică Hotărârea
Consiliului Judeţean Mureş nr. 152/29 din 29 octombrie 2009 şi se comunică
Direcţiei Economice, Serviciului Resurse Umane şi Consilieri Preşedinte, respectiv
membrilor comisiilor.
PREŞEDINTE Lokodi Edita Emőke |
Contrasemnează SECRETAR Aurelian Paul Cosma |
ROMÂNIA
JUDEŢUL MUREŞ
CONSILIUL JUDEŢEAN
Direcţia Economică
Nr. 1111/22 .01.2010
EXPUNEREA DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean
Mureş nr.152/29 oct.2009 privind aprobarea comisiilor pentru evaluarea managerilor
instituţiilor publice de cultură aflate sub autoritatea Consiliului Judeţean
Mureş
Întrucât obligativitatea evaluării proiectelor
de management prezentate de managerii instituţiilor de cultură revine autorităţilor
publice în subordinea cărora funcţionează aceste instituţii, prin HCJ nr.
152 din 29 oct.2009 au fost constituite comisii de evaluare, contestaţii şi
secretariat, conform prevederilor art.38, alin. (1) şi (3) din OUG nr. 189/2008
privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată cu modificări
prin Legea 269/ 2009, pentru fiecare instituţie de cultură aflată în subordinea
Consiliului Judeţean Mureş.
Prin adresa nr. 129 din 05.01.2010 domnul Cornel Moraru, profesor univ. dr.
la Universitatea "Petru Maior" din Tîrgu-Mureş ne face cunoscut
că, din motive de sănătate, nu poate onora prestarea activităţii de evaluare
managerială şi solicită înlocuirea. Astfel, se propune înlocuirea domnului
profesor universitar dr. Cornel Moraru, cu domnul Alexandru Cistelecan, profesor
universitar dr. la Universitatea "Petru Maior".
Prin secretariatul comisiilor, potrivit noilor reglementări, se întocmesc
o serie de materiale de specialitate care constituie documentaţia ce stă la
baza evaluărilor anuale sau finale, asigurându-se:
- întocmirea caietelor de obiective pentru depunerea Proiectului de management,
solicitându-se următoarele:
a) analiza activităţii instituţiei publice de cultură şi, în funcţie de specific,
propuneri privind îmbunătăţirea acesteia;
b) analiza organizării instituţiei publice de cultură şi propuneri de reorganizare
şi/sau restructurare, după caz;
c) analiza situaţiei economico-financiare a instituţiei publice de cultură;
d) strategia, programele şi planul de acţiune pentru îndeplinirea misiunii
specifice a instituţiei publice de cultură, conform sarcinilor şi obiectivelor
formulate de autoritate;
e) o previziune a evoluţiei economico-financiare a instituţiei publice de
cultură, cu o estimare a resurselor financiare necesare, spre a fi alocate
de către autoritate.
- întocmirea unui Regulament de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului
care se supune aprobării;
- verificarea conformităţii documentelor depuse de manageri evaluaţii;
- condiţiile tehnico-organizatorice pentru desfăşurarea sesiunii de evaluare,
precum şi comunicarea şi publicarea rezultatelor obţinute.
Întrucât redactarea materialelor de specialitate precum şi coordonarea întregii
activităţi de evaluare, revine Compartimentului Patrimoniu şi Servicii Publice,
care are în atribuţii şi activitatea instituţiilor de cultură subordonate,
se propune participarea în comisia de secretariat a doamnei Mihaela Iordache,
consilier de specialitate în cadrul acestui compartiment - Direcţia Economică
a Consiliului Judeţean Mureş.
Având în vedere cele prezentate, propunem spre aprobare modificarea HCJ nr.152
din 29 oct.2009, conform proiectului de hotărâre anexat.
DIRECTOR ECONOMIC |
|
VĂZUT |