R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN

HOTĂRÂREA NR. 112
din 12 august 2010
privind aprobarea organigramei și statului de funcții pentru Camera Agricolă Județeană Mureș

Consiliul Județean Mureș,
Văzând Expunerea de motive nr. 553 din 6 august 2010 a Camerei Agricole Județene Mureș privind aprobarea organigramei și statului de funcții ale Camerei Agricole Județene Mureș, precum și avizul comisiilor de specialitate,
În aplicarea prevederilor art. III-VI din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare,
În conformitate cu prevederile art.107, art.111, art.112 (1) din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările ulterioare, și cele ale art. XVI din Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției,
Potrivit prevederilor Legii-cadru nr.330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice,
În temeiul art.91 alin.(1), lit. "a" și alin.(2), lit."b"și "c" precum și ale art.97, alin.(1) din Legea administrației publice locale nr.215/2001, republicată

hotărăște:

Art.1. Se aprobă organigrama și statul de funcții ale Camerei Agricole Județene Mureș, cu un număr de 25 de posturi, conform anexelor 1 și 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu data prezentei se abrogă anexele 2 și 3 la Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.25/2010 privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Camerei Agricole Județene Mureș.
Art.3. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se însărcinează conducerea executivă a Camerei Agricole Județene Mureș.

 

PREȘEDINTE
Lokodi Edita Emőke
  Contrasemnează
SECRETAR
Aurelian Paul Cosma

 


ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
CAMERA AGRICOLĂ
JUDEȚEANĂ MUREȘ
Nr.553 din 6 august 2010

EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind aprobarea organigramei și statului de funcții pentru Camera Agricolă Județeană Mureș

Prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.25 din 25 februarie 2010, s-au aprobat organigrama și statul de funcții ale Camerei Agricole Județene Mureș, cu un umăr total de 30 de posturi, funcții publice, după cum urmează:
   - Funcții publice de conducere - 1;
   - Funcții publice de execuție - 29;
Prin Anexa la Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, s-au stabilit normative de personal, număr maxim de posturi, care se vor implementa la nivelul administrației publice locale.
În aplicarea prevederilor actului normativ mai sus amintit Instituția Prefectului - Județul Mureș, sub nr.11199/09.07.2010, ne-a comunicat numărul maxim de posturi din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș precum și din instituțiile publice județene înființate prin hotărâri ale Consiliului Județean Mureș, stabilit în funcție de numărul populației și de categoria din care face parte județul.
Astfel, la data de 31.12.2009, populația județului Mureș fiind de 580 672 locuitori, s-a stabilit numărul maxim de 536 posturi, potrivit pct.1 din anexa la OUG nr.63/2010, ce pot fi încadrate la nivelul unităților administrativ - teritoriale din județul Mureș, cu excepția celor din cadrul capitolelor bugetare "Învățământ" și "Asigurări și asistență socială", finanțate din bugetele locale, precum și din capitolul bugetar "Sănătate", indiferent de sursa de finanțare.
În aplicarea prevederilor legale mai sus amintite, față de organigrama anterior aprobată se reduce numărul de posturi din cadrul Camerei Agricole Județene Mureș cu 5 funcții publice de execuție. Pentru a asigura funcționalitatea instituției s-au configurat în cadrul acestei instituții trei funcții publice de conducere: director executiv, un șef serviciu și un șef birou, instituția urmând să aibă în structură 25 de funcții publice grupate pe un serviciu, un birou și două compartimente, cu:
   - 3 funcții publice de conducere;
   - 22 funcții publice de execuție;
Având în vedere cele de mai sus se supune spre aprobarea proiectul de hotărâre privind aprobarea organigramei și statului de funcții pentru Camera Agricolă Județeană Mureș, cu mențiunea că aceste modificări s-au făcut cu respectarea prevederilor Legii nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare și se încadrează în dispozițiile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.63/2010.

 

DIRECTOR EXECUTIV,
Gușatu Ileana