R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
HOTĂRÂREA NR. 28
din 29 februarie 2012
pentru modificarea Hotărârii Consiliului
Județean Mureș nr. 8 din 25 ianuarie 2011 privind aprobarea procedurii de evaluare
a managementului instituțiilor publice de cultură aflate în subordinea Consiliului
Județean Mureș și componența nominală a comisiilor constituite în acest scop
Consiliul Județean Mureș,
Văzând Expunerea de motive nr.
3389/24.02.2012 a Direcției Economice, precum și avizele comisiilor de specialitate,
Având în vedere prevederile art. 38, alin. (1) și (3) din OUG nr. 189/2008 privind
managementul instituțiilor publice de cultură, aprobată prin Legea 269/ 2009,
cu modificările și completările ulterioare, și a HG 1301/2009 pentru aprobarea
Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de
management, Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a evaluării managementului,
modelului-cadru al caietului de obiective, modelului-cadru al raportului de activitate,
precum și modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru
instituțiile publice de cultură,
În temeiul art. 97, alin.(1) din Legea administrației
publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
hotărăște:
Art. I. Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr. 8 din 25 ianuarie 2011 privind aprobarea procedurii de evaluare a managementului instituțiilor publice de cultură aflate în subordinea Consiliului Județean Mureș și componența nominală a comisiilor constituite în acest scop, se modifică după cum urmează:
1.
La art.2, pct.1 "Comisiile de evaluare", componența comisiei de evaluare
constituită pentru Muzeul Județean Mureș, se modifică astfel încât lit."c",
va avea următorul conținut:
c)
Muzeul Județean Mureș:
Mărginean
Alin - șef Birou Financiar Contabil/ CJM;
Sigmirean
Cornel - prof. universitar Universitatea "Petru Maior";
Novak
Csaba Zoltan - cercetător Institut de Cercetări Socio-Umane "Ghe.Șincai"
al Academiei Române;
Keresztes
Géza - arhitect, membru al Comisiei Regionale a Monumentelor Istorice;
Sabin
Luca Adrian - manager/director general Muzeul Național "Brukenthal"
Sibiu".
2. La art.2, pct.1 "Comisiile de evaluare",
componența comisiei de evaluare constituită pentru Centrul Județean pentru Cultură
Tradițională și Educație Artistică, se modifică astfel încât lit."d",
va avea următorul conținut:
d)
Centrul Județean pentru Cultura Tradițională și Educație Artistică:
Kadar
Katalin - consilier, Direcția Economică/ CJM;
Kilyen
Ilka - actor Teatrul Național Tîrgu-Mureș;
Cristian
Ioan - regizor Teatrul Național Tîrgu-Mureș;
Pop
Angela - șef Secție Etnografie și Artă Populară - Muzeul Județean Mureș;
Barabási
Attila - manager Ansamblul artistic profesionist "Mureșul".
3.
La art.2, pct.1 "Comisiile de evaluare", componența comisiei de evaluare
constituită pentru Ansamblul Artistic Profesionist Mureșul, se modifică astfel
încât lit."e", va avea următorul conținut:
e)
Ansamblul artistic profesionist "Mureșul"
Marton
Katalin - director, Direcția Tehnică/ CJM;
Szabó
Zsuzsánna - prof. univ. Universitatea "Petru Maior";
Maier
Octavian Nicușor - inspector Inspecția Socială Mureș;
Sălcudean
Nicoleta - cercetător Institut de Cercetări Socio-Umane "Ghe.Șincai"
al Academiei Române;
Bodolai
Győngyi - redactor etnografic Ziarul "Nepujsag".
4. La art.2,
pct.1 "Comisiile de evaluare", componența comisiei de evaluare constituită
pentru Filarmonica de Stat, se modifică astfel încât lit."g", va avea
următorul conținut:
g)
Filarmonica de Stat
Tcaciuc
Ioana - șef serviciu Buget CJM;
Csiki
Boldizsar - compozitor;
Kim
Imola - prof. Liceul de Artă Tîrgu-Mureș;
Mihăiescu
Carmen - lector Facultatea de Muzică;
Grosu
Corneliu - cadru didactic asociat, Universitatea "Petru Maior".
Art.II.
De aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri răspund: Direcția Economică, membrii
comisiilor și secretariatul acestora.
Art.III.
Prezenta hotărâre se comunică Direcției Economice, Serviciului Resurse Umane și
membrilor comisiilor.
PREȘEDINTE Lokodi Edita Emőke | Contrasemnează SECRETAR Aurelian Paul Cosma |
ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Direcția
Economică
Nr. 3389/24.02.2012
EXPUNEREA
DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului
Județean Mureș nr. 8 din 25 ianuarie 2011 privind aprobarea procedurii de evaluare
a managementului instituțiilor publice de cultură aflate în subordinea Consiliului
Județean Mureș și componența nominală a comisiilor constituite în acest scop
Conform OUG 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, aprobată
cu modificări prin Legea nr. 269/2009, obligativitatea evaluării proiectelor de
management prezentate revine autorităților publice în subordinea cărora funcționează
instituțiile publice de cultură, care propun comisii de evaluare, contestații
și secretariat la nivelul Consiliului Județean Mureș, conform prevederilor art.38,
alin. (1) și (3) din OUG nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice
de cultură, aprobată prin Legea 269/ 2009, cu modificările și completările ulterioare.
Aceste comisii constituite din specialiști ai aparatului propriu și externi, periodic,
din motive obiective (deces, neprezentare 3 ședințe consecutive, nevoia de specialiști
strict în domeniul evaluat) se modifică și vor fi reorganizate corespunzător pentru
a putea evalua performanțele manageriale ale conducătorilor instituțiilor publice
de cultură din subordinea Consiliului Județean Mureș, în condițiile cerute de
actele normative în vigoare.
Evaluarea managerilor de instituții se realizează
pe etape, în baza Regulamentului de organizare și desfășurare a evaluării managementului
aplicat instituțiilor de cultură subordonate Consiliului Județean Mureș elaborat
și aprobat de autoritate, în conformitate cu prevederile HG 1301/2009 pentru aprobarea
Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de
management, Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a evaluării managementului,
modelului-cadru al caietului de obiective, modelului-cadru al raportului de activitate,
precum și modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru
instituțiile publice de cultură - procedură care permite autorității verificarea
modului în care au fost realizate obligațiile asumate de fiecare manager prin
Contractul de management încheiat, în raport cu resursele financiare alocate,
cu posibilitatea analizării proiectelor realizate și a programului asumat.
Ținând cont de cele prezentate mai sus, supunem spre aprobare componența comisiilor
alcătuite în condițiile legii.
DIRECTOR ECONOMIC Bartha Iosif | VĂZUT VICEPREȘEDINTE Szabó Arpád |