R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN

HOTĂRÂREA NR. 30
din 29 februarie 2012
privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Filarmonicii de Stat Tîrgu Mureș

Consiliul Județean Mureș,
Analizând Expunerea de motive nr.3276 din 23.II.2012 a Serviciului Resurse Umane, la proiectul de hotărâre privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Filarmonicii de Stat Târgu Mureș, precum și avizul comisiilor de specialitate,
Având în vedere solicitarea Filarmonicii de Stat Tîrgu Mureș nr.35/17.01.2012 cu privire la aprobarea Organigramei, Statului de funcții și Regulamentului de organizare și funcționare ale instituției,
În conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr.21/31.01.2007, privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic, aprobată cu modificări prin Legea nr.353/2007,
În temeiul dispozițiilor art.91, alin.(1) lit. "a", alin. (2) lit."c" și respectiv ale art.97, alin.(1) din Legea administrației publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

hotărăște:

Art.1. Se aprobă Organigrama, Statul de funcții și Regulamentul de organizare și funcționare ale Filarmonicii de Stat Tîrgu Mureș, cu încadrarea în numărul maxim de 144 de posturi, conform anexelor 1, 2 și 3, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu data prezentei se abrogă Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.60/2007, privind actualizarea Regulamentului de organizare și funcționare al Filarmonicii de Stat Tîrgu Mureș, așa cum a fost modificată prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.103/2007, nr.186/2008 și respectiv nr.165/2009 privind aprobarea modificării statului de funcții al Filarmonicii de Stat Tîrgu Mureș.
Art.3. Regulamentul de organizare și funcționare aprobat în condițiile art.1 va fi adus la cunoștința personalului din cadrul al Filarmonicii de Stat Tîrgu Mureș, prin grija conducerii acestei instituții.
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică: Serviciului Resurse Umane din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș și directorului-manager al Filarmonicii de Stat Tîrgu Mureș, care răspunde de ducerea sa la îndeplinire.

 

PREȘEDINTE
Lokodi Edita Emőke
 Contrasemnează
SECRETAR
Aurelian Paul Cosma

 


ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
SERVICIUL RESURSE UMANE
Nr.3276 din 23.II.2012

EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind aprobarea Organigramei, a Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Filarmonicii de Stat Tîrgu Mureș

În aplicarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.114 din 12 august 2010 privind stabilirea unor măsuri de organizare a instituțiilor publice de cultură de sub autoritatea Consiliului Județean Mureș, precum și a Serviciului public județean SALVAMONT-SALVASPEO, cu modificările și completările ulterioare, s-au aprobat organigramele și statul de funcții pentru instituțiile publice de sub autoritatea Consiliului Județean Mureș.
Întrucât, Filarmonicii de Stat Târgu Mureș, nu i se aplicau prevederile art. III din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.63/2010, situație atestată prin adresa Ministerului Administrației și Internelor sub nr.11857 din 23.07.2010, adresată Instituției Prefectului - Județul Mureș această instituție nu a făcut obiectul măsurilor organizatorice stabilite prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.114/2010.
Ca atare, Regulamentul de organizare și funcționare al Filarmonici de Stat Tîrgu Mureș a fost aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.51/1998 și actualizat cu Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.60/31.05.2007 privind actualizarea Regulamentului de organizare și funcționare al Filarmonicii de Stat din Tîrgu Mureș.
Directorul-manager al Filarmonicii de Stat Târgu Mureș, pe considerente ce țin de îmbunătățirea funcționalității acestei instituții și-a asumat prin obiective anexă la contractul de management nr. 1661/27.01.2012 revizuirea structurii organizatorice a instituției și a statului de funcții precum și aprobarea unui nou regulament de organizare și funcționare al instituției, fundamentate pe numărul de personal de 144, aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.8/31.01.2012.
În ceea ce privește baza legală, înființarea, organizarea și funcționarea instituțiilor și companiilor de spectacole sau concerte este reglementată de Ordonanța Guvernului nr.21/31.01.2007, privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic, aprobată cu modificări prin Legea nr.353/2007.
Având în vedere cele de mai sus, se supune spre aprobarea proiectul de hotărâre privind aprobarea Organigramei, a Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare ale filarmonicii de Stat Tîrgu Mureș, instituție publică de cultură ce funcționează sub autoritatea Consiliului Județean Mureș.

 

PREȘEDINTE,
Lokodi Edita Emöke