R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
HOTĂRÂREA NR. 30
din 29 februarie 2012
privind aprobarea Organigramei, Statului
de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Filarmonicii de
Stat Tîrgu Mureș
Consiliul Județean Mureș,
Analizând Expunerea
de motive nr.3276 din 23.II.2012 a Serviciului Resurse Umane, la proiectul
de hotărâre privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și a Regulamentului
de organizare și funcționare ale Filarmonicii de Stat Târgu Mureș, precum și avizul
comisiilor de specialitate,
Având în vedere solicitarea Filarmonicii de Stat
Tîrgu Mureș nr.35/17.01.2012 cu privire la aprobarea Organigramei, Statului de
funcții și Regulamentului de organizare și funcționare ale instituției,
În
conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr.21/31.01.2007, privind instituțiile
și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de
impresariat artistic, aprobată cu modificări prin Legea nr.353/2007,
În temeiul
dispozițiilor art.91, alin.(1) lit. "a", alin. (2) lit."c"
și respectiv ale art.97, alin.(1) din Legea administrației publice locale nr.215/2001,
republicată, cu modificările și completările ulterioare,
hotărăște:
Art.1. Se aprobă Organigrama,
Statul de funcții și Regulamentul de organizare și funcționare ale Filarmonicii
de Stat Tîrgu Mureș, cu încadrarea în numărul maxim de 144 de posturi, conform
anexelor 1, 2
și 3, care fac parte integrantă
din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu data prezentei
se abrogă Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.60/2007, privind actualizarea
Regulamentului de organizare și funcționare al Filarmonicii de Stat Tîrgu Mureș,
așa cum a fost modificată prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.103/2007,
nr.186/2008 și respectiv nr.165/2009 privind aprobarea modificării statului de
funcții al Filarmonicii de Stat Tîrgu Mureș.
Art.3.
Regulamentul de organizare și funcționare aprobat în condițiile art.1 va fi adus
la cunoștința personalului din cadrul al Filarmonicii de Stat Tîrgu Mureș, prin
grija conducerii acestei instituții.
Art.4.
Prezenta hotărâre se comunică: Serviciului Resurse Umane din aparatul de specialitate
al Consiliului Județean Mureș și directorului-manager al Filarmonicii de Stat
Tîrgu Mureș, care răspunde de ducerea sa la îndeplinire.
PREȘEDINTE Lokodi Edita Emőke | Contrasemnează SECRETAR Aurelian Paul Cosma |
ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
SERVICIUL
RESURSE UMANE
Nr.3276 din 23.II.2012
EXPUNERE
DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind aprobarea Organigramei, a Statului
de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Filarmonicii de
Stat Tîrgu Mureș
În aplicarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului
nr.63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele
publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, prin Hotărârea
Consiliului Județean Mureș nr.114 din 12 august 2010 privind stabilirea unor măsuri
de organizare a instituțiilor publice de cultură de sub autoritatea Consiliului
Județean Mureș, precum și a Serviciului public județean SALVAMONT-SALVASPEO, cu
modificările și completările ulterioare, s-au aprobat organigramele și statul
de funcții pentru instituțiile publice de sub autoritatea Consiliului Județean
Mureș.
Întrucât, Filarmonicii de Stat Târgu Mureș, nu i se aplicau prevederile
art. III din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.63/2010, situație atestată prin
adresa Ministerului Administrației și Internelor sub nr.11857 din 23.07.2010,
adresată Instituției Prefectului - Județul Mureș această instituție nu a făcut
obiectul măsurilor organizatorice stabilite prin Hotărârea Consiliului Județean
Mureș nr.114/2010.
Ca atare, Regulamentul de organizare și funcționare al
Filarmonici de Stat Tîrgu Mureș a fost aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean
Mureș nr.51/1998 și actualizat cu Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.60/31.05.2007
privind actualizarea Regulamentului de organizare și funcționare al Filarmonicii
de Stat din Tîrgu Mureș.
Directorul-manager al Filarmonicii de Stat Târgu Mureș,
pe considerente ce țin de îmbunătățirea funcționalității acestei instituții și-a
asumat prin obiective anexă la contractul de management nr. 1661/27.01.2012 revizuirea
structurii organizatorice a instituției și a statului de funcții precum și aprobarea
unui nou regulament de organizare și funcționare al instituției, fundamentate
pe numărul de personal de 144, aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș
nr.8/31.01.2012.
În ceea ce privește baza legală, înființarea, organizarea
și funcționarea instituțiilor și companiilor de spectacole sau concerte este reglementată
de Ordonanța Guvernului nr.21/31.01.2007, privind instituțiile și companiile de
spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic,
aprobată cu modificări prin Legea nr.353/2007.
Având în vedere cele de mai
sus, se supune spre aprobarea proiectul de hotărâre privind aprobarea Organigramei,
a Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare ale filarmonicii
de Stat Tîrgu Mureș, instituție publică de cultură ce funcționează sub autoritatea
Consiliului Județean Mureș.
PREȘEDINTE,
Lokodi
Edita Emöke