R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
HOTĂRÂREA NR.95
din 26 iulie 2012
privind modificarea Structurii organizatorice, a Statului de funcții și a
Regulamentului de organizare și funcționare pentru aparatul de specialitate
al Consiliului Județean Mureș
Consiliul Județean Mureș,
Văzând Expunerea de motive nr.12919 din 18.VII. 2012 a
Serviciului Resurse Umane cu privire la modificarea Structurii organizatorice,
a Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru
aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș, precum și avizele
comisiilor de specialitate,
Cu respectarea prevederilor art. III din Ordonanța de Urgență a Guvernului
nr.63/30.06.2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind
finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare,
În temeiul dispozițiilor art.91, alin.(1) lit. "a", alin. (2) lit."c"
și respectiv ale art.97, alin.(1) din Legea administrației publice locale
nr.215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
hotărăște :
Art.1. (1) Organigrama aparatului de specialitate
al Consiliului Județean Mureș, aprobată prin Hotărârea Consiliului Județean
Mureș nr.76/26.05.2011, se modifică în sensul constituirii Cabinetului demnitarului,
compartiment aflat în directa subordonare a Președintelui Consiliului Județean
Mureș.
(2) Constituirea noului compartiment, format din 4 posturi, se face prin transformarea
unor posturi vacante din structura Direcției Economice - Serviciul Administrativ
Gospodăresc, cu încadrarea în numărul maxim de 150 de posturi existent.
Art.2. Statul de funcții pentru Cabinetul
demnitarului - structura nou creată, este prevăzut în anexa
1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. Capitolul II al Regulamentului de
organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Consiliului Județean
Mureș, aprobat prin H.C.J.M. nr.76/26.05.2011, se completează prin introducerea
art.8^1 al cărui conținut se regăsește în anexa
2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4. Prevederile anexei 2 la prezenta
hotărâre vor fi aduse la cunoștința personalului din aparatul de specialitate
al Consiliului Județean Mureș, prin grija secretarului județului, a directorilor
executivi ai direcțiilor de specialitate și a șefilor de servicii.
Art.5. De ducerea la îndeplinire a prezentei
hotărâri răspunde Serviciul Resurse Umane din aparatul de specialitate al
Consiliului Județean Mureș.
PREȘEDINTE Ciprian Dobre |
Contrasemnează SECRETAR Aurelian Paul Cosma |
ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
SERVICIUL RESURSE UMANE
Nr.12919 din 18 iulie 2012
EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind modificarea Structurii organizatorice, a
Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru
aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș
Cu respectarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.63/2010
pentru modificarea și completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice
locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, prin Hotărârea
Consiliului Județean Mureș nr.110 din 12 august 2010, modificată prin Hotărârea
Consiliului Județean Mureș nr.161/2010, și respectiv Hotărârea Consiliului
Județean Mureș nr.63/2011, s-au aprobat organigrama și statul de funcții pentru
aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș, cu un număr total
de 150 de posturi.
În conformitate cu prevederile art.105, alin.(1) din Legea nr.215/2001 privind
administrația publică locală republicată, cu modificările și completările
ulterioare "Președintele consiliului județean poate înființa, în limita
numărului maxim de posturi aprobate, cabinetul președintelui, compartiment
distinct, format din maximum 4 persoane."
Personalul din cadrul cabinetului președintelui este numit și eliberat din
funcție de președintele consiliului județean și își desfășoară activitatea
în baza unui contract individual de muncă pe durată determinată, încheiat
în condițiile legii, pe durata mandatului președintelui consiliului județean.
Atribuțiile personalului din cadrul acestui compartiment se stabilesc prin
dispoziție a președintelui consiliului județean.
În cadrul Serviciului Administrativ Gospodărire - Direcția Economică sunt
4 posturi vacante de natură contractuală, după cum urmează: 1 post de consilier
gradul IA, 2 posturi de îngrijitor și 1 post șofer. Pentru încadrarea în numărul
maxim de personal stabilit potrivit prevederilor O.U.G. n.63/2010 considerăm
oportună constituirea Cabinetului demnitarului prin transformarea acestor
posturi de natură contractuală, care nu necesită aviz al A.N.F.P.
Totodată, luând în considerare modificările intervenite în structura organizatorică
a instituției, Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de
specialitate al Consiliului Județean Mureș, aprobat prin anexa 3 la Hotărârea
Consiliului Județean Mureș nr.76/2011, se impune a fi completat, prin includerea
sarcinilor specifice compartimentului nou creat. Cu respectarea prevederilor
art.66, alin.(4) din Legea administrației publice locale nr.215/2001, republicată
cu modificările și completările ulterioare, atribuțiile personalului din cadrul
cabinetului demnitarului se vor stabili prin dispoziție a președintelui Consiliului
Județean Mureș.
Având în vedere cele de mai sus, se supune spre aprobarea proiectul de hotărâre
privind modificarea Structurii organizatorice, a Statului de funcții și a
Regulamentului de organizare și funcționare pentru aparatul de specialitate
al Consiliului Județean Mureș.
PREȘEDINTE,
Ciprian Dobre