R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
HOTĂRÂREA NR.17
din 31 ianuarie 2013
pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Mureș nr. 8/2011 privind
aprobarea procedurii de evaluare a managementului instituțiilor publice de
cultură aflate în subordinea Consiliului Județean Mureș și componența nominală
a comisiilor constituite în acest scop
Consiliul Județean Mureș,
Văzând Expunerea de motive nr. 1418/ 24.01.2013 a Direcției
Economice, precum și avizele comisiilor de specialitate,
Având în vedere prevederile art. 38, alin. (1) și (3) din OUG nr. 189/2008
privind managementul instituțiilor publice de cultură, aprobată prin Legea
269/ 2009, cu modificările și completările ulterioare, și a HG 1301/2009 pentru
aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a concursului
de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare
a evaluării managementului, modelului-cadru al caietului de obiective, modelului-cadru
al raportului de activitate, precum și modelului-cadru recomandat pentru contractele
de management, pentru instituțiile publice de cultură,
În temeiul art. 97, alin.(1) din Legea administrației publice locale nr. 215/2001,
republicată, cu modificările și completările ulterioare,
hotărăște:
Art. I. Hotărârea Consiliului Județean
Mureș nr. 8 din 25 ianuarie 2011 privind aprobarea procedurii de evaluare
a managementului instituțiilor publice de cultură aflate în subordinea Consiliului
Județean Mureș și componența nominală a comisiilor constituite în acest scop,
cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1. La art.2, pct.1 "Comisiile de evaluare", componența comisiei
de evaluare constituită pentru Filarmonica de Stat, se modifică astfel încât
lit."g", va avea următorul conținut:
g) Filarmonica de Stat
Tcaciuc Ioana - șef serviciu Buget CJM;
Csiki Boldizsar - compozitor;
Kim Imola - prof. Liceul de Artă Tîrgu-Mureș;
Mihăiescu Carmen - lector Facultatea de
Muzică;
Leonard Azamfirei - prof.univ.dr.Universitatea
de Medicină și Farmacie Tîrgu-Mureș.
2. La art.2, pct.2 "Comisia de contestații", componența comisiei
de contestații constituită în condițiile legii, se modifică și va avea următorul
conținut:
2.Comisia de contestații
Kakasi Andras - consilier juridic Direcția
Juridică și Administrație Publică/ CJM;
Tanțoș Florentina - consilier Direcția
Economică/ CJM;
Lefter Erika - consilier juridic Direcția
Juridică și Administrație Publică/CJM.
Art.II. De aducerea la îndeplinire a prezentei
hotărâri răspund: Direcția Economică, membrii comisiilor și secretariatul
acestora.
Art.III. Prezenta hotărâre se comunică Direcției
Economice, Serviciului Resurse Umane și membrilor comisiilor.
PREȘEDINTE Ciprian Dobre |
Contrasemnează SECRETAR Aurelian - Paul Cosma |
ROMÂNIA |
Președinte Ciprian Dobre |
EXPUNEREA DE MOTIVE
pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Mureș nr. 8/2011 privind
aprobarea procedurii de evaluare a managementului instituțiilor publice de
cultură aflate în subordinea Consiliului Județean Mureș și componența nominală
a comisiilor constituite în acest scop
Conform OUG 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură,
aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 269/2009, obligativitatea
evaluării proiectelor de management prezentate de către managerii care au
câștigat concursul de proiecte de management, revine autorităților în subordinea
cărora funcționează instituțiile publice de cultură, care propun comisiile
de evaluare, contestații și secretariat la nivelul Consiliului Județean Mureș,
conform prevederilor art. 38, alin. (1) și (3) din actul legislativ mai sus
precizat.
Aceste comisii, aprobate și modificate prin HCJM nr. 8/2011, HCJM nr. 28/
2012 și HCJM nr. 94/ 2012, sunt constituite din specialiști ai aparatului
propriu și externi, și necesită modificări având în vedere noile situații
intervenite pentru o parte din membrii desemnați - pensionare, incompatibilitate
dobândită. Astfel, în condițiile actelor normative în vigoare, se impun modificări
în componența comisiilor de evaluare, pentru ca autoritatea să aibă posibilitatea
de a evalua în mod corespunzător performanțele manageriale obținute de conducătorii
instituțiilor publice de cultură din subordine, după cum urmează:
- Filarmonica de Stat: Corneliu Grosu (cadru
didactic asociat) cu Leonard Azamfirei (prof.univ.dr. Universitatea de Medicină
și Farmacie Tîrgu-Mureș);
- Comisia de contestații: Iosib Viorel (director
executiv - Direcția Juridică și Administrație Publică din cadrul CJM) cu Kakasi
Andras - consilier juridic/ Direcția Juridică și Administrație Publică/ CJM.
Ținând cont de cele prezentate mai sus, supunem spre aprobare componența comisiilor
alcătuite în condițiile legii.
Director Economic
Bartha Iosif