R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN

HOTĂRÂREA NR.17
din 31 ianuarie 2013
pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Mureș nr. 8/2011 privind aprobarea procedurii de evaluare a managementului instituțiilor publice de cultură aflate în subordinea Consiliului Județean Mureș și componența nominală a comisiilor constituite în acest scop

Consiliul Județean Mureș,
Văzând Expunerea de motive nr. 1418/ 24.01.2013 a Direcției Economice, precum și avizele comisiilor de specialitate,
Având în vedere prevederile art. 38, alin. (1) și (3) din OUG nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, aprobată prin Legea 269/ 2009, cu modificările și completările ulterioare, și a HG 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a evaluării managementului, modelului-cadru al caietului de obiective, modelului-cadru al raportului de activitate, precum și modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru instituțiile publice de cultură,
În temeiul art. 97, alin.(1) din Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

hotărăște:

Art. I. Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr. 8 din 25 ianuarie 2011 privind aprobarea procedurii de evaluare a managementului instituțiilor publice de cultură aflate în subordinea Consiliului Județean Mureș și componența nominală a comisiilor constituite în acest scop, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1. La art.2, pct.1 "Comisiile de evaluare", componența comisiei de evaluare constituită pentru Filarmonica de Stat, se modifică astfel încât lit."g", va avea următorul conținut:
   g) Filarmonica de Stat
      Tcaciuc Ioana - șef serviciu Buget CJM;
      Csiki Boldizsar - compozitor;
      Kim Imola - prof. Liceul de Artă Tîrgu-Mureș;
      Mihăiescu Carmen - lector Facultatea de Muzică;
      Leonard Azamfirei - prof.univ.dr.Universitatea de Medicină și Farmacie Tîrgu-Mureș.
2. La art.2, pct.2 "Comisia de contestații", componența comisiei de contestații constituită în condițiile legii, se modifică și va avea următorul conținut:
   2.Comisia de contestații
      Kakasi Andras - consilier juridic Direcția Juridică și Administrație Publică/ CJM;
      Tanțoș Florentina - consilier Direcția Economică/ CJM;
      Lefter Erika - consilier juridic Direcția Juridică și Administrație Publică/CJM.
Art.II. De aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri răspund: Direcția Economică, membrii comisiilor și secretariatul acestora.
Art.III. Prezenta hotărâre se comunică Direcției Economice, Serviciului Resurse Umane și membrilor comisiilor.

 

PREȘEDINTE
Ciprian Dobre
Contrasemnează
SECRETAR
Aurelian - Paul Cosma

 


ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Direcția Economică
Nr. 1418/ 24.01.2013

Președinte
Ciprian Dobre

EXPUNEREA DE MOTIVE
pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Mureș nr. 8/2011 privind aprobarea procedurii de evaluare a managementului instituțiilor publice de cultură aflate în subordinea Consiliului Județean Mureș și componența nominală a comisiilor constituite în acest scop

Conform OUG 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 269/2009, obligativitatea evaluării proiectelor de management prezentate de către managerii care au câștigat concursul de proiecte de management, revine autorităților în subordinea cărora funcționează instituțiile publice de cultură, care propun comisiile de evaluare, contestații și secretariat la nivelul Consiliului Județean Mureș, conform prevederilor art. 38, alin. (1) și (3) din actul legislativ mai sus precizat.
Aceste comisii, aprobate și modificate prin HCJM nr. 8/2011, HCJM nr. 28/ 2012 și HCJM nr. 94/ 2012, sunt constituite din specialiști ai aparatului propriu și externi, și necesită modificări având în vedere noile situații intervenite pentru o parte din membrii desemnați - pensionare, incompatibilitate dobândită. Astfel, în condițiile actelor normative în vigoare, se impun modificări în componența comisiilor de evaluare, pentru ca autoritatea să aibă posibilitatea de a evalua în mod corespunzător performanțele manageriale obținute de conducătorii instituțiilor publice de cultură din subordine, după cum urmează:
     - Filarmonica de Stat: Corneliu Grosu (cadru didactic asociat) cu Leonard Azamfirei (prof.univ.dr. Universitatea de Medicină și Farmacie Tîrgu-Mureș);
     - Comisia de contestații: Iosib Viorel (director executiv - Direcția Juridică și Administrație Publică din cadrul CJM) cu Kakasi Andras - consilier juridic/ Direcția Juridică și Administrație Publică/ CJM.
Ținând cont de cele prezentate mai sus, supunem spre aprobare componența comisiilor alcătuite în condițiile legii.

 

Director Economic
Bartha Iosif