ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
PROIECT
CONSILIUL JUDEȚEAN
HOTĂRÂREA NR
..
din
.. 2004
Consiliul
Județean Mureș,
Văzând
Expunerea de motive nr.8688 din 23 septembrie 2004 a Serviciului Resurse Umane
și Consilieri Președinte, prin care se propune spre aprobare Planul de ocupare
a funcțiilor publice din aparatul propriu de specialitate al Centrului Județean
de Consultanță Agricolă Mureș, pentru anual 2005,
În
conformitate cu prevederile art.20, 21 și 90 din Legea nr.188/1999 privind
Statutul funcționarilor publici, republicată,
Având în vedere Ordinul
președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr.2753/2004, de
aprobare a Instrucțiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcțiilor
publice ,
În temeiul art.109
alin.(1) din Legea administrației publice locale nr.215/2001,
h o t ă r ă ș t e:
Art.1. Se aprobă Planul de ocupare a funcțiilor publice
din aparatul propriu de specialitate al Centrului Județean de Consultanță
Agricolă Mureș, pentru anul 2005, conform anexei care face parte integrantă din
prezenta hotărâre.
Art.2. De executarea prezentei
răspunde Centrul Județean de Consultanță Agricolă Mureș.
PREȘEDINTE,
Lokodi Edita Emöke AVIZAT PENTRU
LEGALITATE
SECRETAR GENERAL
Ioan Togănel
________________________________________________________
ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Nr.8688 din 23 septembrie 2004
Dosar IV/.2
Agenția Națională a Funcționarilor Publici în temeiul
art. 20 alin. (1) lit. o din Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcționarilor
publici, republicata, elaborează anual Planului de ocupare a funcțiilor
publice la propunerea autorităților și instituțiilor publice din
administrația publică în vederea definitivării proiectului hotărârii Guvernului
pentru aprobarea Planului de ocupare a funcțiilor publice.
a) numărul funcțiilor publice
rezervate promovării funcționarilor publici care îndeplinesc condițiile legale;
b) numărul
funcțiilor publice care vor fi rezervate absolvenților programelor de formare
specializată în administrația publică, organizate de Institutul Național de
Administrație sau de instituții similare din străinătate;
c) numărul funcțiilor publice
care vor fi ocupate prin concurs;
d) numărul funcțiilor publice
care vor fi înființate;
e) numărul funcțiilor publice
care vor fi supuse reorganizării;
f) numărul maxim de funcții
publice pe fiecare clasă, categorie și pe grade profesionale;
g) numărul maxim al funcțiilor
publice de conducere.
Conform prevederilor art.
1 alin. (2) din Ordinul nr. 2753/2004 al Președintelui Agenției Naționale a
Funcționarilor Publici, privind aprobarea Instrucțiunilor pentru elaborarea
Planului de ocupare a funcțiilor publice, datele mai sus amintite vor fi transmise Agenției
Naționale a Funcționarilor Publici. cu respectarea dispozițiilor art. 90 din
Legea nr. 188/1999, și ale art. XVI din titlul III din Legea nr. 161/2003,
respectiv, funcțiile publice se stabilesc prin hotărâre a consiliului județean
cu avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Potrivit art. 10 alin. (1) din ordinul mai sus
menționat, planul de ocupare a funcțiilor publice pentru anul 2005, cu propunerile cu privire la
modalitățile de ocupare a funcțiilor publice vacante au fost transmise sub
formă de proiect la Agenția Națională a Funcționarilor Publici.
De menționat faptul că propunerile din planul de ocupare a funcțiilor publice
pentru anul 2005 nu implică obligativitatea instituției de a ocupa și asigura
finanțarea acestor posturi.
Întrucât există centre locale de consultanță agricolă
cu zonă foarte mare de activitate unde un singur specialist nu face față iar cheltuielile
de deplasare în teren sunt foarte
ridicate prin încadrarea a doi specialiști se va putea face o
reorganizare a centrelor locale de consultanță agricolă în așa fel încât raza
de activitate a fiecărui specialist să fie mai eficient delimitată.
De asemenea, întrucât Centrul Județean de Consultanță
Agricolă Mureș nu are în organigramă nici post de contabil șef sau auditor ar
fi necesar un consilier juridic în cele 20 de centre de consultanță agricolă
locale, existente la momentul actual pe raza județului, intervenind uneori
probleme de natură juridică care depășesc competențele specialistului agricol.
PREȘEDINTE,
LOKODI EDITA EMÖKE SEF SERVICIU,
Elena Gâlea