|
R O M Â N I A PROIECT
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
HOTĂRÂREA NR.___
din 7 aprilie 2005
privind aprobarea convenției de cooperare cu
Asociația Culturală Fotoclub
pentru organizarea celei de-a III-a Bienale
Internaționale de Artă
Fotografică Tîrgu Mureș 2005
Consiliul Județean Mureș,
Văzând expunerea de motive nr.2816 din 15.03.2005 a președintelui Consiliului Județean Mureș,
În temeiul prevederilor art.104, alin.1, lit.s și 109 din
Legea nr.215/2001, privind administrația publică locală,
h o t ă r ă ș t e :
Art.1. Se aprobă cooperarea între Consiliul Județean Mureș și Asociația
Culturală Fotoclub, în vederea organizării celei de-a a III-a Bienale
Internaționale de Artă Fotografică Tîrgu Mureș 2005, potrivit convenției de
cooperare cuprinsă în anexa care face parte din prezenta hotărâre.
Art.2. Doamna Lokodi Edita Emöke, președintele
Consiliului Județean Mureș, se împuternicește cu semnarea convenției de
cooperare prevăzute la art.1.
Art.3. De aducerea
la îndeplinire a prezentei hotărâri răspunde Direcția Buget, Finanțe și
Asistență Economică.
Art.4. Prezenta
hotărâre se comunică Asociației Culturale Fotoclub, cu sediul în Tîrgu Mureș,
str. Cuza Vodă, nr.22, județul Mureș.
PREȘEDINTE
Lokodi Edita Emöke
AVIZAT
PENTRU LEGALITATE
SECRETAR GENERAL
Ioan Togănel
_____________________________________________________________________________________________________________
R O M Â N I A ASOCIAȚIA CULTURALĂ
JUDEȚUL
MUREȘ
FOTOCLUB
CONSILIUL JUDEȚEAN
Nr.________/___________ Nr.______/____________
CONVENȚIE DE COOPERARE
în vederea organizării celei
de-a III-a Bienale Internaționale de Artă Fotografică Tîrgu Mureș 2005
I.
PREAMBUL:
Având în vedere prevederile art.104, alin.1, lits din Legea administrației publice locale, precum și
Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.___/_______,
Recunoscând tradiția de peste 40 de ani
a Asociației Culturale Fotoclub în organizarea Bienalelor Naționale și
Internaționale de Artă Fotografică în județul Mureș,
Intenționând promovarea județului Mureș
din punct de vedere cultural, artistic și turistic, în țară și străinătate,
Între
a. CONSILIUL JUDEȚEAN MUREȘ cu sediul în Tîrgu Mureș, str.
Primăriei nr.2, având cod fiscal 4322980, cod IBAN RO03TREZ47624510220XXXXX,
deschis la Trezoreria municipiului Tîrgu Mureș, reprezentat prin Președinte - Lokodi Edita Emöke
și Secretar general - Togănel Ioan, pe de o parte
b. ASOCIAȚIA CULTURALĂ FOTOCLUB, cu sediul în Tîrgu Mureș, str. Cuza
Vodă, nr.22, având cod fiscal 7417006, cod IBAN RO56RNCB3600000046490001,
deschis la Banca Comercială Română Sucursala Tîrgu Mureș, reprezentată prin
Președinte Incze Istvan
și Vicepreședinte Torok Gaspar,
pe de altă parte, se încheie prezenta convenție de cooperare, în următoarele
condiții:
Art.1. Obiectul
convenției îl constituie organizarea
în comun a celei de-a III-a Bienale Internaționale de Artă Fotografică Tîrgu
Mureș 2005, a cărei expoziție va avea loc în perioada 20 iunie 2005 20 iulie
2005.
Art.2. Convenția are drept scop promovarea județului Mureș
din punct de vedere cultural, artistic și turistic, prin intermediul Expoziției
internaționale de Artă Fotografică Tîrgu Mureș 2005, expoziție prezentată în
lunile iunie iulie 2005.
III. DURATA CONVENȚIEI
Art.3. Prezenta convenție începe să producă efecte de la
data semnării sale de către ambele părți, până la închiderea Expoziției
Internaționale de Artă Fotografică Tîrgu Mureș 2005.
Art.4. Consiliul Județean Mureș are obligația de a participa în
calitate de co-organizator al celei de-a III-a Bienale Internaționale de Artă
Fotografică Tîrgu Mureș 2005, în perioada 21 aprilie 2005 20 iulie 2005,
prin punerea la dispoziția Asociației a sumei de 106.650.000 lei, sumă ce
urmează a fi cheltuită de asociație pentru suportarea cheltuielilor generate de
activitatea juriului internațional și a contravalorii premiilor, așa cum sunt
detaliate la pct.II și X din anexa nr.1 care face
parte integrantă din prezenta convenție, Estimarea Costurilor.
Consiliul
Județean Mureș va vira suma de 106.650.000 lei în contul Asociației Fotoclub,
menționat în preambulul prezentei convenții, în termen de 5 zile lucrătoare de
la data semnării.
Art.5. Asociația Culturală
Fotoclub are obligația de a desfășura toate activitățile specifice fiecărei
etape din calendarul expoziției, așa cum acesta este stabilit în cuprinsul
anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta convenție, asigurând din
resurse proprii sau atrase de la alți parteneri finanțarea costurilor, așa cum
sunt detaliate în anexa nr.1 la convenție, cu excepția punctelor 2 și 10.
Asociația
Culturală Fotoclub se obligă să justifice cheltuirea sumei de 106.650.000
lei, primită de la Consiliul Județean Mureș, prezentând acestuia documente
contabile justificative, în termen de 5 zile lucrătoare de la consumarea
fondurilor alocate, cu respectarea calendarului expoziției, în raport cu
cronologia activităților finanțate de Consiliul Județean Mureș.
În cazul în
care sumele de bani primite de Asociația Culturală Fotoclub nu au fost folosite
integral, sau nu au fost folosite potrivit destinației menționate la art.4 din
prezenta convenție, asociația se obligă să le restituie Consiliului Județean
Mureș, în termen de 5 zile lucrătoare de la data finalizării celei de-a III-a Bienale Internaționale de Artă
Fotografică Tîrgu Mureș 2005.
Asociația
Culturală Fotoclub se obligă, ca prin materialele expuse în cadrul expoziției
de artă fotografică, să promoveze specificul cultural, artistic și turistic al
județului Mureș.
V.
RĂSPUNDEREA PĂRȚILOR - LITIGII
Art.6.
Pentru neexecutarea, sau executarea necorespunzătoare, ori cu rea credință,
a obligațiilor asumate prin prezenta convenție, partea în culpă datorează
celeilalte părți daune.
Art.7. Părțile convin să rezolve
diferendele apărute în legătură cu executarea prezentei convenții pe cale
amiabilă. În măsura în care rezolvarea diferendelor nu va putea fi făcută pe
cale amiabilă, acestea vor fi deduse spre soluționare instanțelor judecătorești
din județul Mureș.
VI. DISPOZIȚII
FINALE
Art.8. Prezenta convenție poate fi modificată prin acordul
de voință al părților, exprimat prin act adițional scris.
Art.9. Prezenta convenție s-a încheiat azi, ____________,
în două exemplare, câte unul pentru fiecare din părți.
CONSILIUL
JUDEȚEAN MURES
ASOCIAȚIA CULTURALĂ FOTOCLUB
_____________________________________________________________________________________________________________
Anexa nr.1
EstimareaCosturilor
I. Tipărirea
și expedierea invitațiilor |
|
1.
300 buc x A4 x 15000 2.
300 buc plicuri x
150 3. 150 timbre int.
x 3000 4.
150 timbre ext. x 8000 |
4.500.000 45.000 450.000 1.200.000 |
TOTAL I |
6.195.000 |
II. Activitatea
juriului internațional |
|
1.
transport
avion 2 pers. 2.
transport
tren 1 pers. 3.
cazare
4 zile x 3 persoane 360 E 4.
masa 4 zile 5 pers. 5.
protocol în timpul jurizării 6.
asistența
tehnică 4 x 2 x 150000 7.
anunțarea
rezultatelor prin CP 300 buc
x 4000 150 buc
timbre x 3000 150 buc
timbre x 8000 |
25.000.000 2.000.000 15.200.000 6.000.000 2.000.000 1.200.000 1.500.000 450.000 1.200.000 |
TOTAL II |
54.550.000 |
III. Etichetarea și evidența lucrărilor |
|
1. etichete (Vignete) 3000 x 1500 2.
informatician 6 zile
x 300000 |
4.500.000 1.800.000 |
TOTAL III |
6.300.000 |
IV. panotarea
lucrărilor, montarea și demontarea din expoziție, precum și împachetarea |
|
1. materiale:
carton, sârmă, etichete sticlă
(5%), adeziv, etc 2. manopera 7 zile x 6 pers. X 250000 |
5.000.000 10.500.000 |
TOTAL IV |
15.500.000 |
V. Afiș color A2 3 x 50 buc x 100000 Invitații int. 3 x 200 buc x 5000 Plicuri+timbre |
15.000.000 3.000.000 1.000.000 |
TOTAL V |
19.000.000 |
VI. Organizarea
vernisajului și masa protocolară |
|
1.
30 pers x 3 loc x 150000 |
13.500.000 |
TOTAL VI |
13.500.000 |
VII. Tehnoredactarea, scanarea și tipărirea catalogului conform
cerințelor FIAP |
120.000.000 |
TOTAL VII |
120.000.000 |
VIII. Returnarea
lucrărilor |
|
1.
intern 50 colet x
50000 2.
extern 130 colet x
150000 |
2.500.000 19.500.000 |
TOTAL VIII |
22.000.000 |
IX. Taxa chirie
Sala expoziției |
|
1.
3 x 30 zile x 100000 |
9.000.000 |
TOTAL IX |
9.000.000 |
X. Premii
și taxare FIAP |
|
1. a/n 3 premii FIAP 2. col
3 premii FIAP 3. diplome 150 x 20000 4. a/n 3 premii + 3 mențiuni intern 5. col 3 premii + 3 mențiuni intern 6. taxa patronaj FIAP E 300 x 42000 7. taxa patronaj
AAF |
9.000.000 9.000.000 3.000.000 9.000.000 9.000.000 12.600.000 500.000 |
TOTAL X |
52.100.000 |
XI. Neprevăzute |
2.475.000 |
TOTAL
XI |
2.475.000 |
TOTAL GENERAL |
320.620.000 |
CONSILIUL JUDEȚEAN MUREȘ ASOCIAȚIA CULTURALĂ FOTOCLUB
PREȘEDINTE SECRETAR
GENERAL PREȘEDINTE
VICEPREȘEDINTE
Lokodi Edita Emöke Ioan Togănel
Incze István Tőrök
Gáspár
_____________________________________________________________________________________________________________
Anexa nr.2.
Calendarul
celei de-a III-a Bienale Internaționale de Artă Fotografică Tîrgu Mureș 2005
I. Expedierea invitațiilor 15.09.2004.
II. Ultimul termen de predare a
lucrărilor 01.04.2005.
III. Lucrările juriului 21-25.04.2005.
IV. Anunțarea rezultatelor 10.05.2005.
V. Vernisajul expoziției 20.06.2005.
VI. Restituirea lucrărilor 30.12.2005.
CONSILIUL JUDEȚEAN MURES ASOCIAȚIA CULTURALĂ
FOTOCLUB
_____________________________________________________________________________________________________________
|
ROMÂNIA
Nr.2816/15.03.2005
JUDEȚUL MUREȘ dosar I.A.1
CONSILIUL JUDEȚEAN
PREȘEDINTE
EXPUNERE DE MOTIVE
la
proiectul de hotărâre privind aprobarea convenției de
cooperare cu Asociația Culturală Fotoclub pentru organizarea celei de-a III-a
Bienale Internaționale de Artă Fotografică Tîrgu Mureș 2005
Prin adresa înregistrată la Consiliul Județean Mureș sub
nr.8824/27.09.2004, Asociația Culturală Fotoclub, cu sediul în Tîrgu Mureș,
str. Cuza Vodă, nr.22, județul Mureș, prezentând
tradiția sa de peste 40 de ani în organizarea Bienalelor Naționale și
Internaționale de Artă Fotografică, sub egida Federației Internaționale de Artă
Fotografică (FIAP), precum și intenția de a organiza în acest an, în cadrul
Festivalului Zilelor Tîrgumureșene ce-a de-a III-a
Bienală Internațională de Artă Fotografică, a adresat Consiliului Județean
Mureș propunerea unui parteneriat, invitând autoritatea administrației publice
locale constituită la nivelul județului Mureș să accepte statutul de co-organizator
al manifestării mai sus arătate.
În anexă la solicitarea despre care am făcut mai sus
vorbire, asociația a prezentat calendarul expoziției internaționale, detaliind
etapele pe care le presupune o asemenea manifestare: expedierea invitațiilor
către potențiali participanți, perioada de desfășurare a activității de jurizare, anunțarea rezultatelor jurizării,
expoziția propriu-zisă și restituirea lucrărilor, prezentând costurile
estimative ale activităților desfășurate.
Astfel, costurile pe care le implică organizarea acestei
manifestări culturale, se ridică la o valoare estimativă de 320.620.000 lei,
sumă detaliată pe 11 categorii de cheltuieli, potrivit estimărilor asociației,
așa cum rezultă din anexa la adresa nr.8824/2004.
Prin faptul că la manifestările ce
urmează a avea loc în cadrul celei de-a III-a Bienale de Artă Fotografică
Tîrgu Mureș 2005, urmează a participa artiști, membrii ai juriului, precum și
vizitatori din țară și străinătate, considerăm în interesul județului Mureș
participarea consiliului județean la organizarea și finanțarea acestor
manifestări culturale, pentru promovarea județului din punct de vedere
cultural, artistic și nu în ultimul rând turistic.
Având în vedere
prevederile art.104, alin.1, lits din Legea
administrației publice locale,
Recunoscând
tradiția de peste 40 de ani a Asociației Culturale Fotoclub în organizarea
Bienalelor Naționale și Internaționale de Artă Fotografică în județul Mureș,
Intenționând promovarea județului Mureș
din punct de vedere cultural, artistic și turistic, în țară și străinătate, vă
rugăm să aprobați cooperarea între Consiliul Județean Mureș și Asociația
Culturală Fotoclub cu sediul în Tîrgu Mureș, str. Cuza
Vodă, nr.22, județul Mureș, potrivit proiectului de hotărâre alăturat și
convenției care face parte integrantă din acesta, urmând ca, în calitate de
co-organizator, Consiliul Județean Mureș să participe cu suma de 106.650.000
lei.
PREȘEDINTE SECRETAR
GENERAL
Lokodi Edita Emöke Ioan Togănel