ROMÂNIA PROIECT
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
privind
aprobarea rezultatului inventarierii patrimoniului Consiliului Județean Mureș
pe anul
2008
Consiliul
Județean Mureș,
Având
în vedere Expunerea de motive la proiectul de hotărâre privind rezultatul
inventarierii patrimoniului Consiliului Județean Mureș în anul 2008, nr. 5213/23.IV.
2009 al Direcției Economice,
Ținând
seama de prevederile Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii
elementelor de activ si pasiv - pct. 54
aprobate prin O.M.F. nr. 1753/2004 cu modificările ulterioare și de art.8 alin.(1) din Legea contabilității nr.82/1991
republicată,
În
temeiul prevederilor art.97 din Legea nr.215/2001 privind administrația publică
locală republicată, cu modificările și completările ulterioare,
hotărăște :
Art.1 Se aprobă rezultatul inventarierii
patrimoniului județului Mureș aflat in administrarea Consiliului
Județean Mureș pe anul 2008, conform anexei care face parte integrantă din prezenta
hotărâre.
Art.2 De ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri răspunde Direcția Economică.
p. P R
E Ș E D I N T E
Szabo Arpad
Vicepresedinte
AVIZAT PENTRU LEGALITATE
SECRETAR
Paul Aurelian Cosma
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Direcția Economică
Nr. 5213/23.04.2009
EXPUNERE DE
MOTIVE
la
proiectul de hotărâre privind aprobarea
rezultatul inventarierii patrimoniului Consiliului Județean Mureș pe anul 2008
Având
în vedere prevederile Ordinului Ministrului Finanțelor nr. 1753/2005 și în
temeiul art.8 alin.1 din Legea contabilității nr.82/1991 republicată, unitățile
patrimoniale au obligația să efectueze inventarierea generală a patrimoniului,
cel puțin odată pe an.
Conform
acestor prevederi, la nivelul Consiliului Județean Mureș s-au constituit trei
comisii de inventariere și o comisie de inventariere centrală, prin Dispoziția
Președintelui Consiliului Județean nr. 286/06.11.2008, care a centralizat
listele de inventariere, conform proceselor verbale încheiate de către comisii.
Cu ocazia inventarierii s-au constatat mijloace
fixe ,obiecte de inventar și materiale degradate, descompletate, depreciate,
uzate, nefolosibile în valoare totală de 89269,20 lei, din care mijloace fixe
în valoare de 50732,71 lei, obiecte de inventar în valoare de 28229.34 lei si programe informatice in valoare totală de
10307,15 lei, conform proceselor verbale
întocmite de comisii, pe care propunem să fie analizate de o comisie de
specialitate privind îndeplinirea condițiilor de casare-declasare, potrivit
prevederilor Legii nr.15/1994 republicată, H.G. 2139/2004 și Ordinul 1753/2005.
Anexăm în copie xerox procesul verbal al
comisiei centrale înregistrat sub nr.
1996/2008
Având în vedere cele arătate mai sus,
propunem aprobarea proiectului de hotărâre alăturat.
Szabo
Arpad
Întocmit: Alin Mărginean