CONSILIUL JUDEȚEAN MUREȘ
DIRECȚIA
JUDEȚEANĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR MUREȘ
Tg.Mureș, str. Călărașilor nr.26-28, tel./fax 0265-311822
e-mail:
djepmures@cjmures.ro
Nr. 3349 din
06.06.2011, D/1
EXPUNERE
DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind
modificarea anexei nr.2 la HCJM nr.111/12.08.2010 privind aprobarea structurii
organizatorice, statului de funcții și regulamentului de organizare și
funcționare ale
Direcției Județene de Evidență a
Persoanelor Mureș
Prin Hotărârea Consiliului Județean
Mureș nr.111 din 12 august 2010 s-a aprobat structura organizatorică, statul de
funcții și regulamentul de organizare și funcționare ale Direcției Județene de
Evidență a Persoanelor Mureș, cu un număr total de 37 posturi, din care 34
funcții publice.
În prezent, în cadrul Biroului
financiar, informatic și administrativ își desfășoară activitatea un număr de 3
funcționari publici care îndeplinesc cu dificultate atribuțiile specifice. În
structura serviciului există o funcție publică vacantă de consilier clasa I,
grad superior, ca urmare a transferului în înteresul serviciului a d-nei
Moldovan Marcela, cu data de 16 mai 2011 și 2 funcții publice vacante de
referent.
Se consideră oportună transformarea
funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad superior (de la poziția
23) într-o funcție publică de inspector, clasa I, grad asistent, în vederea
eficientizării activității la nivelul Biroului financiar, informatic și
administrativ. Transformarea funcției publice de consilier în inspector nu
presupune creșterea cheltuielilor bugetare de salarizare, ci diminuarea
acestora.
Potrivit prevederilor art.107, alin.2,
lit.b din Legea nr.188/1999 privind statutul funcționarilor publici,
republicată, transformarea unei funcții publice vacante într-o funcție publică
de nivel inferior se face cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat
pentru autoritatea sau instituția publică și în fondurile bugetare anuale
alocate, cu înștiințarea Agenției Naționale a Funcționarilor Publici în termen
de 10 zile lucrătoare de la modificare.
Având în vedere cele de mai sus,
propunem aprobarea proiectului de hotărâre privind modificarea statului de
funcții al Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș.
DIRECTOR EXECUTIV,
CODRUȚA SAVA
Exemplar nr. 1
Redactat: Pușcaș Maria
ROMÂNIA
PROIECT
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
HOTĂRÂREA NR. _____
din____________2011
privind modificarea anexei nr.2 la
HCJM nr.111/12.08.2010 privind aprobarea structurii organizatorice, statului de
funcții și regulamentului de organizare și funcționare ale Direcției Județene de Evidență a Persoanelor
Mureș
Consiliul Județean Mureș,
Văzând Expunerea de motive nr. 3349
din 06.06.2011 întocmită de Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Mureș, cu privire la modificarea anexei
nr.2 la HCJM nr.111/12.08.2010 privind aprobarea structurii organizatorice,
statului de funcții și regulamentului de organizare și funcționare ale Direcției Județene de Evidență a Persoanelor
Mureș, precum și avizul comisiilor de specialitate,
Cu respectarea prevederilor art.III
din ordonanța de urgență a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea și
completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum și
pentru stabilirea unor măsuri financiare,
În conformitate cu prevederile art. 107
alin.(2) din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici,
republicată, cu modificările și completările ulterioare,
Luînd în considerare prevederile
Legii-cadru nr.284/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din
fonduri publice,
În temeiul art.91, alin.(1), lit.a
și alin.(2), lit.c, precum și al art.97, alin.(1) din Legea nr. 215/2001 privind
administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările
ulterioare,
hotărăște :
Art.1.
Anexa nr.2 la Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr. 111/12.08.2010
privind aprobarea structurii organizatorice, statului de funcții și regulamentului
de organizare și funcționare ale Direcției Județene de Evidență a Persoanelor
Mureș, cu modificările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezenta
hotărâre.
Art.2.
Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se însărcinează Compartimentul
juridic, resurse umane, relații publice și Biroul financiar, informatic și
administrativ din cadrul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș.
PREȘEDINTE Contrasemnează
SECRETAR
Lokodi Edita Emöke
Aurelian
Paul Cosma