CONSILIUL JUDEȚEAN MUREȘ

DIRECȚIA JUDEȚEANĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR MUREȘ

Tg.Mureș, str. Călărașilor nr.26-28, tel./fax 0265-311822

                                         e-mail: djepmures@cjmures.ro

 

                                                                                       Nr. 3349 din 06.06.2011, D/1                                                                       

 

 

 

EXPUNERE DE MOTIVE

la proiectul de hotărâre privind modificarea anexei nr.2 la HCJM nr.111/12.08.2010 privind aprobarea structurii organizatorice, statului de funcții și regulamentului de organizare și funcționare ale  

Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș

 

 

            Prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.111 din 12 august 2010 s-a aprobat structura organizatorică, statul de funcții și regulamentul de organizare și funcționare ale Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș, cu un număr total de 37 posturi, din care 34 funcții publice.

            În prezent, în cadrul Biroului financiar, informatic și administrativ își desfășoară activitatea un număr de 3 funcționari publici care îndeplinesc cu dificultate atribuțiile specifice. În structura serviciului există o funcție publică vacantă de consilier clasa I, grad superior, ca urmare a transferului în înteresul serviciului a d-nei Moldovan Marcela, cu data de 16 mai 2011 și 2 funcții publice vacante de referent.

            Se consideră oportună transformarea funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad superior (de la poziția 23) într-o funcție publică de inspector, clasa I, grad asistent, în vederea eficientizării activității la nivelul Biroului financiar, informatic și administrativ. Transformarea funcției publice de consilier în inspector nu presupune creșterea cheltuielilor bugetare de salarizare, ci diminuarea acestora.

Potrivit prevederilor art.107, alin.2, lit.b din Legea nr.188/1999 privind statutul funcționarilor publici, republicată, transformarea unei funcții publice vacante într-o funcție publică de nivel inferior se face cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat pentru autoritatea sau instituția publică și în fondurile bugetare anuale alocate, cu înștiințarea Agenției Naționale a Funcționarilor Publici în termen de 10 zile lucrătoare de la modificare.

Având în vedere cele de mai sus, propunem aprobarea proiectului de hotărâre privind modificarea statului de funcții al Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș.

 

           

DIRECTOR EXECUTIV,

 

CODRUȚA SAVA

 

 

 

Exemplar nr. 1

Redactat: Pușcaș Maria

 

 
             ROMÂNIA                                                                 PROIECT

       JUDEȚUL MUREȘ                                         

    CONSILIUL JUDEȚEAN

  

 

 

HOTĂRÂREA  NR. _____

din____________2011

 

 

privind modificarea anexei nr.2 la HCJM nr.111/12.08.2010 privind aprobarea structurii organizatorice, statului de funcții și regulamentului de organizare și funcționare ale  Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș

 

 

Consiliul Județean Mureș,

            Văzând Expunerea de motive nr. 3349 din 06.06.2011 întocmită de Direcția Județeană de Evidență a  Persoanelor Mureș, cu privire la modificarea anexei nr.2 la HCJM nr.111/12.08.2010 privind aprobarea structurii organizatorice, statului de funcții și regulamentului de organizare și funcționare ale  Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș, precum și avizul comisiilor de specialitate,

            Cu respectarea prevederilor art.III din ordonanța de urgență a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare,

            În conformitate cu prevederile art. 107 alin.(2) din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

            Luînd în considerare prevederile Legii-cadru nr.284/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice,

            În temeiul art.91, alin.(1), lit.”a” și alin.(2), lit.”c”, precum și al art.97, alin.(1) din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

 

hotărăște :

 

            Art.1. Anexa nr.2 la Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr. 111/12.08.2010 privind aprobarea structurii organizatorice, statului de funcții și regulamentului de organizare și funcționare ale  Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș, cu modificările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

            Art.2. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se însărcinează Compartimentul juridic, resurse umane, relații publice și Biroul financiar, informatic și administrativ din cadrul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș.

 

                   PREȘEDINTE                                                   Contrasemnează

                                                                                               SECRETAR

           Lokodi Edita Emöke              

                                                                                         Aurelian Paul Cosma